Wpis z mikrobloga

Wiem wiem... jest milion pomysłów na gry komputerowe ale mój wydaje mi się "inny" niż to co już widziałem. Jestem graczem od wielu lat i bardzo brakuje mi takiej właśnie gry. A moje pytane brzmi. Czy i gdzie można wysłać pomysł na grę i do kogo? Mam moim zdaniem, mam potencjalnie fajną fabułę oraz stylistykę. Z zawodu jestem grafikiem 2D więc nawet jestem w stanie zrobić jakiś zarys. Ogólnie chodzi dynamicznego FPS's ale świat, historia oraz strona wizualna z założenia powinna bardzo mocno związać gracza z grą, bynajmniej takie jest założenie. :)

#gamedev #grykomputerowe #pcmasterrace #programowanie
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@havocki: Potrzebujesz dwóch dokumentów: Game design document i Technical design document żeby ktoś w ogóle na to spojrzał. Przykłady template'ów i nawet wypełnionych są w Twojej ulubionej wyszukiwarce. Jak je skompletujesz to wtedy możesz uderzać gdziekolwiek ale to jest must have.
  • Odpowiedz
@havocki: nikt Ci tego nie zrealizuje, bo największym problemem jest potem kwestia praw autorskich. Żadna poważna firma nie zaryzykuje potem pozwu od Ciebie, choćbyś się na własną matkę zarzekał, że tego nie zrobisz.
  • Odpowiedz
  • 0
@havocki: Ogólnie zamysł jest taki aby gra była "grą" a Ty/użytkownik graczem. W większości gier grasz "kimś" a tu chciałbym aby gracz był sobą, i gra ukazała poniekąd "ciebie" w tej sytuacji aby gracz poczuł więź z "graczem" z gry. Stylistyka gry w grze nie może być realistyczna tj. sama walka w grze, tylko mocno cybernetyczny liniowy świat jak by wygenerowany w DOS ale poskładany z wieloboków
  • Odpowiedz
@havocki: Czyli masz super pomysł, szukasz inwestora który zapłaci Ci za jego realizację. A co jeśli pomysł się nie sprzeda? Kto poniesie konsekwencje i jakie?

Już sam instalator gry pełni funkcję wprowadzenia do rozgrywki. Użytkownik uruchamia plik Core.exe,

Która Gra wydana przez ostatnie 10 lat miała niezależny
  • Odpowiedz
  • 0