Wpis z mikrobloga

Cześć, jest tutaj może spec od thinkpadów, a zwłaszcza od kart wifi? Potrzebuje w swoim starym W541 zmienić karte wifi, bo nie łączy mi już z moim nowym routerem (ze starymi się łączy). Słyszałem, że są jakieś white listy, trzeba aktualizować BIOS itp. niestety nie znam się na tym. Są dostępne dedykowane karty które obsłużą 5G wifi? ewentualnie można jakoś oddać laptopa żeby go zaktualizować i wymienić na nieoryginalną karte wifi? Najlepiej okolice Krakowa
#thinkpad #lenovo #komputery #krakow
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Ciezarowka: da się zrobić, ale 26zł (bo tyle kosztuje taki dongiel) to mniej niż ktoś weźmie za samo otwarcie takiego thinkpada.

Nie warto ew. na routerze rozdziel sieć na 2.4Ghz i 5Ghz i połącz się z 2.4 - jest szansa że to załapie. Najprościej.
Atreyu - @Ciezarowka: da się zrobić, ale 26zł (bo tyle kosztuje taki dongiel) to mnie...

źródło: 01316_4_kwadrat

Pobierz
  • Odpowiedz
@Ciezarowka: Każda z takim interfejsem zadziała. Jak nie to są małe pod USB

@kidi1: nie każda. Niektóre starsze thinkpady mają w biose na stałe spisaną listę modeli kart, które bios przyjmuje i jak masz jakaś z poza listy to lapek ci nie odpali.

W541

@Ciezarowka: W niektórych się da przez soft sflashować, w tym niestety trzeba się wpiąć w kość:
Kryspin013 - >@Ciezarowka: Każda z takim interfejsem zadziała. Jak nie to są małe pod...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
  • 0
@MercedesBenizPolska: Hmm to dziwne. Bo internet z routera w rodzinnym domu działa, z telefonu działa, a na wynajmowanym mieszkaniu mam jakis nowy internet i nie działa. A kumplowi na lapku działa. Spróbuje jak wroce do domu zrobic to co piszesz. Wszystkie inne rzeczy z internetu sprawdzałem typu resetowanie IP, jakies dziwne komendy w cmd, resetowanie sterownika.
  • Odpowiedz
  • 0