Wpis z mikrobloga

#drony Witam kupiłem drona w sklepie RTV EURO AGD, pierwszego dnia zauważyłem, że jedna lampka przy ramieniu nie świeci więc odesłałem na gwarancję. W serwisie był nie wiem 2 tygodnie może 3 no i wrócił ale co się okazuje nr seryjny na pudełku nie zgadza się z numerem seryjnym drona. Co więcej na kontrolerze widzę dwa drony swój stary i tak jakby ten nowy z innym numerem seryjnym. Dzwoniłem i na serwis i na sklep kazali wysłać maila z wyjaśnieniem jeszcze raz. Tak też zrobiłem i dostaje maila, że został wymieniony moduł prawego ramienia i że numer seryjny po naprawię się zmienił na ten który mam obecnie. Tak to działa?

#elektronika #sklepyinternetowe #rtveuroagd
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@sirgorn przechodziłem ale w apce pisze że aktywowany dzień temu a na stronie z ubezpieczeniami, że wysyłka kodu elektronicznego jutro. To już nie chce ryzykować, że nie zdążę.
  • Odpowiedz