Aktywne Wpisy

MonazoPL +62
Ruszamy z nowym #rozdajo – wygraj kartę podarunkową do Allegro o wartości 100 zł!
Aby wziąć udział w konkursie, zaplusuj ten wpis oraz w komentarzu krótko odpowiedz na pytanie konkursowe: Jeśli wygrasz, na co wydasz (lub do czego dołożysz) to 100 zł? ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
––––––––––––––––––––––––––––––
Aby wziąć udział w konkursie, zaplusuj ten wpis oraz w komentarzu krótko odpowiedz na pytanie konkursowe: Jeśli wygrasz, na co wydasz (lub do czego dołożysz) to 100 zł? ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
––––––––––––––––––––––––––––––
źródło: AirPods 4 Citi
Pobierz
Traczex +103
Dobra skończyłem. 3 lata, dużo pracy ale już mieszkam. Dzięki za porady na tagu #budujzwykopem Powodzenia Mirki.
źródło: scaled_1000021155
Pobierz![Asus EEE i nLite, czyli jak zrobić lekki XP [TOWARY MODNE 295]](https://wykop.pl/cdn/c3397993/6c35fc4c4226e1a8662b975dbe68a3eff65ae326a6efef4eed4ea9aea5214321,q80.jpg)


Dajmy na to jeśli gra mi chodzi w 20 klatkach bez DLSS, a po włączeniu DLSS jest 100 klatek to input laga liczymy od 20 czy od 100?
No bo z tego co wiem, a troszkę się tym interesuje to input lag to będzie jakieś 50ms, no to dosłownie się cofamy w rozwoju o dekadę zamiast iść do przodu.
Jak dla mnie to Nvidia leci w kulki z tą nową generacją i po prostu chce jak najwięcej wyciągnąć od nieświadomych konsumentów, którzy pomyślą że 5070 jest tak samo wydajne jak 4090 XDD
#nvidia #komputery #pcmasterrace #kartygraficzne
źródło: Jensen_Huang_20231109_%28cropped2%29
Pobierzźródło: dlss
Pobierzźródło: dlss2
Pobierzopóźnienie z włączonym generatorem klatek jak łatwo zauważyć jest większe niż z samym dlss bez niego.
no tu jest dla starego dlss, nowy ma 7ms większe na x4 niż x2.
źródło: 3
Pobierzswoją drogą ten zrzut jest nieco tendencyjny. sugeruje, że frame gen zmniejsza opóźnienie względem natywnego fps co nie jest prawdą. zmniejszenie wynika z samego uspcalera.
też jak widać w dlss 4 opóźnienie się pogarsza z każdym kolejnym zwielokrotnieniem klatek, ale niewiele.
źródło: Screenshot 2025-01-07 230218
PobierzMa sens tylko jeśli masz 144hz i natywnie generujesz więcej niż 60fps wtedy gra staje się jeszcze płynniejsza.
Z 20fps FG nie będzie działać i nie zrobi magicznie 100fps bo obraz będzie mega słaby i zwierał dużo artefaktów
nie rozumiem Twojego ciągu myślowego.
w jaki sposób pierwsze zdanie wynika z drugiego?
Jeżeli w grze natywnie generujemy 144fps to będzie miało mniejszy input lag, niż gra którą osiąga 144fps z FG ze względu na dodatkowy czas poświęcony przez kartę na buforowanie klatek stworzonych przez model AI.
Dlatego sens używania FG dotyczy tylko gier Single player gdy mamy wysokie odświeżanie i karta potrafi sama wytworzyć conajmniej 50-100fps. Wtedy dodatkowy bufor klatek od AI poprawi płynność gry mimo
@bonus: zycze ci laga 500 ms w kazdej grze single i na kursorze w windowsie, moze wtedy bys sie zamknal i nie mowil takich chorych rzeczy
@bonus: no juz ci napisalem ze tu. do tego:
nie, nie ma sensu, lepiej miec wiecej normalnych klatek niz miec jakies polagowane,