Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 62
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 31
@Norwag93: a najlepsze jest to ze jeszcze sie nawet zima nie zaczela. jakby p---------o srogimi mrozami to powietrze mozna by bylo kroic nozem i czul bys smak kazdej spalonej butelki, opony, czy tez plyty meblowej.
  • Odpowiedz
@Chael: ~60C, u mnie mam ustawione na piecu 63 stopnie. Piec na ekogroszek z podajnikiem, klasa 5.

Tak mnie zastanawia gdzie OP mieszka bo naprzykład u mnie do 2024 była konieczność wymiany pieców bezklasowych, a na zdjęciu raczej na pewno taki jest.
  • Odpowiedz
@Chael: Przy węglu nie powinna się pojawiać, u mnie komin czysty.

Przy wilgotnym drewnie z tego co czytałem temperatura powinna być jeszcze wyższa, ale jaka to już nie powiem bo nie mam doświadczenia. Mokre drewno będzie miało niższą temp spalin niż węgiel, więc musi być wyższa temp spalania, żeby nie komin się nie "zatykał".
  • Odpowiedz
  • 0
@bartekppp a to ciekawe powiem. Długo już palisz tym peletem? Jak to wychodzi względem palenia innymi rzeczami (węgiel, drewno) pod względem korzyści? W sensie jeśli pali się węglem lub drewnem, to trzeba co jakiś czas dorzucać, a jak to z takim peletem? Na jak długo starcza? Noni oczywiście jie mogę zapytać jak w kwestii finansowej to wygląda. Widziałem worki w marketach budowlanych w różnych cenach, skąd taka rozbieżność? Jest jakiś faworyt
  • Odpowiedz
@Norwag93: ale to że na wsi śmieci dzielą się na te do wyrzucenia na gnuj i do spalenia to jakaś nowość? XD zawsze był syf, a aferę robiono np. O Kraków gdzie cały czas trują nas okoliczne gminy. Zbadano uzdrowiska czy górskie miejscowości wypoczynkowe to się okazało że gorzej jak w Krakowie i coś przycichły te badania, mimo że normy mamy 2x lżejsze niż UE :D Potem się komuś umrze
  • Odpowiedz