Aktywne Wpisy

Volantie +4
Myślicie, ze dojadą programistów na b2b, ktorzy wystawiają tylko jedną fakturę?
https://www.money.pl/gospodarka/to-bedzie-rewolucja-w-umowach-o-prace-resort-ujawnia-projekt-7195879940578240a.html
#programowanie #programista15k #pracait
https://www.money.pl/gospodarka/to-bedzie-rewolucja-w-umowach-o-prace-resort-ujawnia-projekt-7195879940578240a.html
#programowanie #programista15k #pracait
źródło: temp_file3584031721181563689
Pobierz
Shoujiki +1
30% fabuły The Last of Us 1 za mną i zastanawiam się, dlaczego wokół tej gry jest aż taki kult. Na tle takiego Days Gone albo TWD na pewno wypada najlepiej, ale nic wybitnego
#gry #thelastofus
#gry #thelastofus





Kupiłem na raty w sklepie Rtv Euro Agd monitor oled Philipsa. Zamówienie składane przez internet, ale odbiór i raty w sklepie. Nie zauważyłem że sprzedawca podczas wizyty w sklepie anulował zamówienie i zastało to potraktowane jako zakup stacjonarny.
Problemem jest to że wcisnęli mi uszkodzony sprzęt. Nie działający od razu po wyjęciu z pudełka. Odbiór w sklepie 13.12, 14.12 odwiozłem monitor do sklepu z zamiarem zwrotu. Oczywiście zero śladów użytkowania. I tutaj mój kolejny błąd, będąc uczciwym i prawym obywatelem, powiedziałem szczerze że sprzedali mi zepsuty monitor. A sprzedawca na to że zwrócić nie można uszkodzonego (za to sprzedać jak najbardziej:-)), tylko reklamacja. Sklep oczywiście przeciągnął termin do samego końca i dzisiaj w ostatnim dniu dostałem info że wymiany nie będzie, tylko naprawa.
Sęk w tym że ja już nie chcę tego monitora, tzn sam monitor chcę, ale nie ten od Rtv Euro Agd. Niech sobie w rzyć wsadzą monitor na dzień dobry zepsuty.
Dzisiaj byłem w sklepie zapytać ile to będzie wszystko trwało, bo oczywiście w wiadomości od nich nie ma żadnego info dotyczącego terminów. Chciałem też oznajmić, że od razu po powrocie sprzętu z naprawy robię zwrot, nawet nie odbieram go ze sklepu (po to żeby nikt mi nie zarzucił że używałem). Na to Pan powiedział że nie wiadomo jak to będzie ze zwrotem, bo przecież taki po naprawie to niepełnowartościowy sprzęt. No geniuszu, właśnie dlatego chcę oddać bubel który mi wcisnęliście. Powiedziałem na pożegnanie tylko że ok, czekamy na powrót sprzętu i idę gdzieś wyżej jeśli będziecie robić problem ze zwrotem. Dodam tylko że ten sam gość przyjmował reklamację i powiedział że problemu ze zwrotem nie będzie i że jest na to 30 dni z kontem klienta.
Ktoś podpowie jak z nimi walczyć? Czy już po frytkach i nie mam pola manewru? Nauczyli mnie tylko żeby każdy zakup robić przez internet a o ewentualnych wadach nie informować, tylko po prostu bez słowa zwracać. No i nie kupować w Rtv Euro Agd :-).
#komputery #philips #monitory #zwrot #reklamacja #rtveuroagd