Wpis z mikrobloga

Ali to jednak potęga. Kupiłem sobie Lenovo Xiaoxin Pro 2025 z penem i case za łącznie 1100 PLN z VAT (kod black friday i jakieśtam promo). Najtańsza porównywalna opcja w PL z kejsem i penem na alledrogo to prawie 1800 zł za Lenovo P12, który ma... no nie wiem, 2x słabszy procesor? i tylko 60 Hz ekran.

Wtf.

#aliexpress #allegro #tablet
Yuri_Yslin - Ali to jednak potęga. Kupiłem sobie Lenovo Xiaoxin Pro 2025 z penem i ca...

źródło: obraz

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Yuri_Yslin: a jak wyglądała kwestia VATu? Płaciłeś to bezpośrednio przez Aliexpress czy kurierowi przy odbiorze czy jeszcze jakoś inaczej, a może w ogóle nie było VATu?
  • Odpowiedz
@Yuri_Yslin: właśnie zawsze się zastanawiałem jak z tym VATem jest, bo niektórzy sprzedawcy piszą, że NO VAT, VAT FREE itd. i się zastanawiam jak to działa.

No chyba, że piszą deklarowaną wartość 0 czy coś w tym stylu, nie znam się na tym.
  • Odpowiedz
  • 1
@haha123: mogę zdradzić że zadeklarowali mniej, niż powinni ( ͡° ͜ʖ ͡°). Więc też to pomogło w finalnej cenie.

Czasem to przechodzi, czasem nie. Zależy od urzędasa.
  • Odpowiedz
@Yuri_Yslin: właśnie ciekawe, bo np. widzę na Ali produkty po 8k z VAT, ale Ali robi płatność na 6.5k. I potem te produkty dostarcza bez VAT, a w ofercie mają wpisane, że VAT FREE, NO VAT, itd.

Gdzieś czytałem o tym, że jest to możliwe jak mają np. magazyn w Polsce, wtedy Ty kupujesz, oni najpierw wysyłają ten produkt do swojego magazynu, a następnie do kupującego. Po prostu towar "ginie".
  • Odpowiedz
  • 1
@haha123: Nie, mój szedł bezpośrednio z Chin sądząc po trackingu paczki. Finalnie jednak kwota epicka, zważywszy na to, że w tej cenie w PL nic nie ma, a za +50% jest tylko słabiutkie Lenovo P12.
  • Odpowiedz
@Yuri_Yslin: cena z pewnością wyśmienita, jeszcze jak czasem się nie płaci VATu, to już w ogóle eldorado :D