Wpis z mikrobloga

Hej wszystkim,

Chciałbym prosić o feedback.

Zacząłem niedawno nowy kanał na #youtube "Scena Zbrodni" - o głównej tematyce analizy nagrań z kamer i interwencji #policja, głównie zagranicznych - przede wszystkim z USA.

Zanim mi coś zarzucicie - nie ograniczam się do kradzieży zagranicznego contentu z dodaniem do nich napisów, tylko robię głębszy research, analizę #prawo ze #stanyzjednoczone
Pokazuję oryginalne źródła i dodaję masę własnego komentarza o charakterze społecznym i edukacyjnym. #tworczoscwlasna

Problem w tym, że takie podejście kosztuje masę czasu, a nie wiem czy efekt jest godny uwagi... Dlatego bardzo potrzebuję feedbacku aby wiedzieć czy jest sens w to brnąć, czy sobie darować? #kiciochpyta #pytanie #pytaniedoeksperta
Jestem w tym kompletnie zielony i są to moje pierwsze skrypty i montaże.

Zapraszam do wyrażania opinii osoby które interesują się filmami tego typu:
https://www.youtube.com/channel/UCfeyKr0AbYIoSl7KVNWzHQw

#scenazbrodni #niewiemjaktootagowac
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@scena-zbrodni: jak dla mnie - super! Jedna rada, zanim zaczniesz reklamować kanał, miej już co najmniej kilkanaście filmów wrzucanych regularnie. Nie wiem jak inni, ale nawet gdy kanał mi się podoba, to nie subskrybuję takich z ostatnim filmem rok wcześniej, ale takich co mają raptem kilka filmów (na liście subskrybcji chcę tylko aktywne kanały).
  • Odpowiedz
@animuss: Dzięki za odzew! To co piszesz ma sens - będę na razie cierpliwy, jednak zaczynając od zera chciałbym dostać jakiś feedback zanim wrzucę kilkanaście "kiepskich" filmów. Póki co są 2 publiczne i 2 premiery już ustawione, nad 5 filmem pracuję i zastanawiam się, czy nie zmniejszyć tempa do 1 filmu na tydzień, bo wystartowałem na razie z 2/tydzień ale już widzę, że tego raczej nie dam rady utrzymać.
A
  • Odpowiedz