Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
wystarczy na każdy prompt odpowiedzieć 'nie' i łączy z konsultantem

chlopie, wystarczy ze przez minute mowisz do automatu 3x3 i ona sama laczy z czlowiekiem


@MegaSprawiedliwosc666:

@troloslaw: Uja, 'Niestety nie rozumiem w jakiej sprawie dzwonisz, muszę zakończyć rozmowę. Miłego dnia'
  • Odpowiedz
@ATAT-2: Kiedyś jak pracowałem w orange jako obsługa klienta na kartę przez telefon to jak ktoś krzyczał albo był niemiły to go rozłączałem. A system był tak zbudowany że w pierwszej kolejności i tak do mnie wraca więc dzwonili po kilka razy więc czasem i tak 4-6h w kolejce czekali
  • Odpowiedz
  • 1
@Adolf_Dolas: Nie mieliście zakazu rozłączania? My w PZU tak (chyba że klient był naprawdę wulgarny) i jak tylko nacisnąłeś czerwoną słuchawkę to przełożony dostawał raport z tego co by sprawdzić czemu

Ogólnie to nawet jak skończyłeś idealną rozmowę a klient zapomniał odłożyć słuchawkę to w TEORII nie powinieneś się rozłączyć tylko czekać aż to ogarnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz