Wpis z mikrobloga

mam zagwodkę jak to narysować. projektuje zderzak ale tak bym mógł sobie definiować długości, kąty itd więc reszta rzeczy musi za sobą podążać. rurki zderzaka robię poprzez narysowanie sketcha i puszczenie pipe przez niego. problemem jest że jak dodam fillet w sketchu to usuwam constraint i potem wszystko się rozjeżdża przy zmianie parametrów. jak to ugryźć? czytałem by fillet używać jako ficzer zamiast w sketchu, ale przy zrobienie zgięciu rurki to tak nie zadziała ładnie

#druk3d #fusion360
mapache - mam zagwodkę jak to narysować. projektuje zderzak ale tak bym mógł sobie de...

źródło: Zrzut ekranu 2024-12-07 200258

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mapache: to może te rurki zrób z odcinków i łuków, a nie z odcinków, które zaokrąglasz.
mozesz też wymiary dawać dla linii konstrukcyjnych, na których będziesz dopiero rysował linie z których tworzysz geometrię
  • Odpowiedz
tylko że łuki nie tworzą się aż tak ładnie pomiędzy dwoma liniami. jakoś fillet działa bardziej intuicyjnie


@mapache: tworzą, tylko musisz ręcznie dodać styczność do odcinków, żeby były ładne przejścia. zresztą łuki się tworzy na ileś sposobów, zawsze któryś będzie dobry.

zrob sobie to odcinki z łukami, a potem przeciągnij odpowiedni profil po tym jako
  • Odpowiedz