Wpis z mikrobloga

#kerbalspaceprogram Jest jakiś tag do śledzenia KSA? Kitten Space Agency - a przynajmniej taka jest obecnie nazwa robocza.

Planuje zaczac ksp od zera ale na real scale overhaul. Jaki jest teraz najbardziej optymalny zestaw modów?
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@sickonce: Pierwsze słyszę o tym projekcie. Poczytałem trochę ichnie wiki ale nie rozumiem z niego, co tak naprawdę chcą osiągnąć. Pytanie "czemu miałbym odinstalować KSP i w to miejsce zainstalować KSA" nie ma odpowiedzi. Jak na razie ten projekt wygląda jak próba zrobienia KSP jeszcze raz tylko z kotkami zamiast zielonych ludzików.
  • Odpowiedz
  • 3
@salad_fingers Pewnie tak, ale podstawa to ich silnik. Na Unity nie dało się rozwiązać pewnych problemów i w przypadku budowania baz nadal KSP jest toporne. b

Myślę że ich założenie jakim stworzenie czegoś pomiedzy KSP1 i 2. Z optymalizacjami wydajności i w pełni modowanly byłoby pewną alternatywą.

Wczesna alfa może być dostępna dla wielu chętnych w testowaniu.
  • Odpowiedz
  • 1
@Glassius Widzisz ładne grafiki, które były domeną KSP2 nie sprawiły że gra uzyskała sukces. Trzymam kciuki za sukces silnika na pierwszym miejscu. Może bedzie to baza jak silnik Half-Life dla Portala i powstaną jakieś inne tytuły, które będą mogły korzystać z podobnych mechanik.
  • Odpowiedz
@Glassius jak słyszę że ktoś porzuca unity na rzecz własnego silnika to mam masę czerwonych lampek zaświeconych. Sam robię w gamedevie, więc mogę powiedzieć że wiem co mówię xD trzymam kciuki i zobaczymy!
  • Odpowiedz
  • 1
@Mr_Swistak Robienie od zera to nie jest prosta sprawa. Cokolwiek byś nie programował bez własnych lub zewnetrznych bibliotek. To bedzie długa i wyboista droga, ale coś już pokazali. Szczęścia życzę i trzymam kciuki
  • Odpowiedz
@Mr_Swistak: Gdybym to taki noname jak ja napisał, że robię nowy silnik, mógłbyś się denerwować. Jednak tutaj zebrali ekipę programistów z oryginalnego KSP i doświadczonych modderów. Silnik BRUTAL ma działać na jak najniższym poziomie. Będzie odwrotnością UNITY: trudny do pracy, ale dużo bardziej zoptymalizowany pod skalowalność. Mają omijać procesor przy wielu obliczeniach, łącząc pamięć bezpośrednio z GPU.

To studio ma doświadczenie w robieniu kosmicznych gier MP, jak Stationeer. To są
  • Odpowiedz
@Glassius ok ok nie przeczę. Natomiast zawsze praca z własnym silnikiem powoduje ograniczone moce produkcyjne samej gry. Jak masz zespół 10 programistów, to zamiast 10 robiących content, masz 5 robiących content, a 5 robiących silnik
  • Odpowiedz
Życzę im wszystkiego dobrego i będę trzymał kciuki, ale no wybór pracy na własnym silniku zawsze niesie ze sobą pełno problemów dnia codziennego
  • Odpowiedz
@sickonce: o kurde zaciekawili mnie tym że będzie na innym silniku niż Unity. Jakie Unity jest każdy wie - przekonał się squad przy ksp1 i 50 ekip które pracowały nad KSP2

Trzymam kciuki
  • Odpowiedz