Aktywne Wpisy

Wojciech_Skupien +17
W Polsce co chwilę słyszymy o dramatycznych incydentach. Pogryzienie dziecka, rozerwanie psa na spacerze, atak na dorosłego. I w większości przypadków przewijają się te same rasy: pitbulle, amstaffy. Problem wraca jak bumerang, i pytanie, czy państwo nie powinno tego wreszcie uregulować.
Nie chodzi o to, żeby wszystkich właścicieli wrzucać do jednego worka czy zakazywać posiadania psów z listy tych najbardziej agresywnych. Każdy, kto ma kontakt z psami, wie, że wiele zależy od wychowania
Nie chodzi o to, żeby wszystkich właścicieli wrzucać do jednego worka czy zakazywać posiadania psów z listy tych najbardziej agresywnych. Każdy, kto ma kontakt z psami, wie, że wiele zależy od wychowania
źródło: hq720
Pobierz
Idę na grzibki, nie znam się na tym to nigdy nie chodziłem, no za dzieciaka z wujkiem takim co się znal.
Moja mama wpoiła mi jakąś panikę przed grzybami, ona ma mykofobie jakas.
No i nie chodziłem bo się nie znam, ale znajomy sprzedał mi protip, jak nie znam jakiegoś grziba to sobie go wrzuce w chat GPT i on mie tego grziba zidentyfikuje i powie czy to borowik czy szatan jakiś.
Moja mama wpoiła mi jakąś panikę przed grzybami, ona ma mykofobie jakas.
No i nie chodziłem bo się nie znam, ale znajomy sprzedał mi protip, jak nie znam jakiegoś grziba to sobie go wrzuce w chat GPT i on mie tego grziba zidentyfikuje i powie czy to borowik czy szatan jakiś.

duda nawet da sie lubic
@Kopyto96: drugi raz dupiarz nie zbajeruje wyborców deklaracjami pójścia na MN.
Kłamczuszek nawet uśmiechnięty jest kłamczuszkiem.
@Kopyto96: mocno się napociłeś żeby nie napisać że większość wyborców Bosaka poparła Dudę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dla mnie to naturalne, że wybór Dudy jest bardziej logiczny dla prawicowych wyborców Konfy niż wybór Trzaskowskiego, choć sam osobiście na II turę nie poszedłem.
Duda zrobił wtedy niespodziankę jak został radnym w Krakowie
źródło: temp_file2725747504351465732
PobierzGdyby nie przestępstwa PiS Rafał byłby już dawno prezydentem.