Wpis z mikrobloga

Kurier UPS...
Ma przyjechać do mnie paczka (termin dostawy przekładany jest już po raz trzeci), wysyłają mi maila, że jak nie będzie mnie w domu to mogę przekierować ją na inny adres lub punkt odbioru. Przy próbie zmiany adresu pojawia się błąd. Dzwonię na infolinię i okazuje się że, nie można tego zrobić póki nie będzie jednej próby dostarczenia przez kuriera... GENIALNE! Wiem, że nie będzie mnie w domu, chcę przekierować paczkę ale najpierw musi przyjechać kurier i przekonać się, że mnie nie ma, dopiero potem zyskuję możliwość przekierowania. No logiczne...
#w---w #kurier
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@sabathus:
Można przekierować przed doręczeniem (do punktu odbioru), ale trzeba mieć kont UPS MyChoice (i pod warunkiem że powiąże paczkę z danym kontem, bo z tym bywa różnie).
Niestety wymagana jest weryfikacja adresu, poprzez podanie kodu wysyłanego listowanie (a te wysyłanie są przez oddział europejski, a nie polski i czeka się nawet kilka tygodni).
Ogólnie ich system jest bardzo toporny i wymaga anielskiej cierpliwości.
  • Odpowiedz
@sabathus:
Przerabiałem temat. Te 5 dni na list, to czysta teoria, bo to idzie pocztą jako list zwykły bodajże z Holandii. Spokojnie z miesiąc wyjdzie, jak nie więcej.
  • Odpowiedz
  • 0
@pcela: dostałem rano aktualizację na maila, że paczka dojdzie jutro, w trackingu, że wydana do doręczenia. Teraz dostałem znów maila, że dostawa jutro a w trackingu, że nieudana próba doręczenia i jedzie do punktu odbioru. Super firma...
  • Odpowiedz