Wpis z mikrobloga

  • 3
@Kryspin013: nintendo jest zbyt łaskawe, czuję tu jakąś gwiazdkę i drobny druczek ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@open_or_die: mam nadzieję, że nie zrobią jak an 3DS-ie czy Wii U, że gry z poprzedniej gen wyglądały jak rozmazana kupa xD

@Kryspin013: pytanie czy kartridża można wsadzić, czy tylko wersje cyfrowe?


@LZBNZ: No nie, ogarnij. Jakby tylko cyfrowe były to tak samo sprzedawali
  • Odpowiedz
mam nadzieję, że nie zrobią jak an 3DS-ie czy Wii U


@Kryspin013: wii u backward compatibility to jest porażka, nie dość, że rozmazane to input lag x2 conajmniej. ale nie wiedziałem, że na 3DS też jest lipa? nie sprawdzałem nawet bo mam DSi premierowe, ale wydawało mi się, że 3DS ma opcję integer scalingu (jak się przytrzyma start bodajże?), wtedy powinno być lux.
  • Odpowiedz
@Kryspin013: lel, jest zabawy z tymi gierkami od japońskich dziadów, pamiętam jak sam usuwałem ten z-----y ciemny filtr z gier na wii u vc - chodziło mi o gry z n64, ale i tak ten emulator okazał się słaby, więc olałem XD samo wii u zostawiłem na szczęście, a jak przepiszą wii mode to bardzo fajnie, zack and wiki przejdę w końcu z moimi córkami. no i do nintendont się
  • Odpowiedz
  • 1
@inrzynier: tzn filtr z gier Wii na Wii U to szerszy temat i nie wiem czy to poprawią w na poziomie firmware, chociażby z tego wzgledu, że tego też nikt na Wii nie poprawił.

Ogólnie jest tak, że gry na Wii mają "wbudowany" filtr na poziomie binarki samej gry. Konkretniej to w binarce się znajduje info o trybie w jakim ma działać zewnętrzny buffor wii. To jest tzw. deflicker filter.
  • Odpowiedz
@Kryspin013: spoko, wiem jak działają forwardery bo za wii siedziałem w tym dużo.

Ogólnie jest tak, że gry na Wii mają "wbudowany" filtr na poziomie binarki samej gry. Konkretniej to w binarce się znajduje info o trybie w jakim ma działać zewnętrzny buffor wii. To jest tzw. deflicker filter. On służył temu by gry na CRT nie mrugały i jest to po prostu rozmazanie obrazu w pionie. Okropnie psuje to
  • Odpowiedz
@Kryspin013: Ja właśnie kupiłem sobie do Switcha Nitro Deck+ i konsola od razu lepiej działa XD Uwielbiam ten sprzęt i uważam, że to dobry ruch ze strony Nintendo, że chcą dać wsteczną kompatybilność, bo od razu kupuje na premierę ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
  • 1
@Kryspin013: to tak jak gry n64 z swoim blurem. fajnie, że na misterze fpga sobie to wyłączam.


@inrzynier: jeszcze chciałem ci napisać, że nie wiem czy to wywalą na poziomie firmware w wiimode na wiiu bo jak na razie nikt tego nawet nie zrobił na poziomie samego wii, a jedyne obejście to uruchamianie gier przez zewnętrzny loader.

Z drugiej strony może wcześniej nie było zapotrzebowania. Dodatkowo modyfikacja binarek
  • Odpowiedz