Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Mireczki kupiłem ostatnio laptop i zastanawiam sie czy podjalem dobra decyzje, czy nie lepiej go zwrocic. Jestem troche laikiem laptopowym.
Lenovo IdeaPad Flex 5 14ABR8, ram 16gb, dysk 512 gb, procesor AMD Ryzen 7 7730U Radeon Graphics. Zapłacilem 2500 zł co podobna jest bardzo dobra cena. Rzecz w tym ze jest to laptop refurbished w usa, jest naklejka ze komponenty moga byc uzywane. W sklepie mowiono mi ze to laptopy z jakis nadmiarow magazynowych w usa. Z tego co pogrzebałem to refurbished w czerwcu tego roku, ale laptop byl juz uzywany(albo cos tam instalowane, odpalane) w lipcu 2023 roku.
Co do baterii to 14 cykli ładowań do tej pory( moje chyba ze 3), pierwotna pojemność baterii to 52,50 wh, aktualna pełna to 50.18 wh, maks baterii to teraz 95%, gwarancja od producenta na baterie zostala juz mi tylko 10 miesiecy, to rozumiem ze bateria zostala wymieniona na nowke 2 miesiace temu? Zrobilem test baterii i puscilem youtube na caly dzien xd i bateria dała rade niecałe 6h. To dobry wynik czy zly?
Poza tym wydaje mi sie ze wszystko okej, odswiezanie tylko 60hz. W sumie nawet nie wiem czy nie powininenem kupic tanszy laptop przy moim uzytkowaniu(tylko przegladanie neta, poczta, filmy, zadnych gier).
Poza tym gryzie mnie ta mysl, ze laptop mogl byc uzywany rok przez kogos? To juz w sumie nie taka nowka, a zawsze to wiele miec swieze niesmigane, Klawiatura czysta ale pewnie nie wymieniana wiec juz obmacana przez kogos regularnie.
Jak myslicie dobry wybor, dobra cena, czy to ze jest refurbished znaczy ze kij wie jaki stan i co wyjdzie w przyszlosci z lapkiem?
PS. Czy sklep komputerowy moze zainstalowac jakies programy sledzace, wykrywacze haseł itd itp?
PS2. Czy da sie w dzisiejszych czasach kupic lapka nowke nieodpalana poza drzwiami producenta, czy zawsze sklepy i tak musza odpalic ze wzgledu instalowania systemow itd itp

#laptop #laptopy #szukamlaptopa #lenovo #komputery

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰