Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Chcę się przebranżować. Zastanawiam się na SEO, marketingiem, google ADS, ten deseń. Zastanawiam się co muszę zrobić. Czy pójść na studia podyplomowe, zrobić kurs, a może nawet droga samouka w celu zdobywania doświadczenia? Ostatnio trochę poczyniłem pewnych starań w zakresie social mediów i mam dużo wyświetleń. TikTok, instagram, youtube. Często w ofertach pracy związanych z wymienioną przeze mnie branżą wymaga się znajomości tych platform.
Znajomy powiedział, że umiem tworzyć content, znam się na trendach, sztucznej inteligencji, jeśli chodzi o grafikę jestem samoukiem i w czasie studiów dorabiałem tworząc plakaty, banery reklamowe, nawet montowałem wideo i nakładałem efekty, napisy.
Obecnie jestem na stanowisku typowo biurowym i chcę to zmienić. Chciałbym poszerzyć swoje CV i nowe osiągnięcia, bo część umiejętności mam, a część mogę podszkolić. Macie jakieś pomysły?
Z góry dziękuję za każdą radę i sugestię, naprawdę każda porada mi pomoże.

#pracbaza #grafika #seo #korposwiat

· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

mirko_anonim - ✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Chcę się przebranżować. Zastanawiam się na SE...

źródło: wp9215246

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: Ja w SEO znalazłem się przypadkiem, bo potrzebowałem roboty i wysłałem CV na juniora do jednej agencji i mnie wzięli, akurat praca mocno nastawiona na rozwój była więc podstawy złapałem szybko a potem już samodoskonalenie. Teraz już kilka lat w branży mi stuknęło. Naucz się podstaw i zacznij robotę, bo bez praktyki ciężko załapać w mojej opinii. Złapiesz jedno to i pozostałe rzeczy będą Ci łatwo wchodzić bo to
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: najłatwiej po znajomości albo na jakimś stażu się zahaczyć i złapać trochę doświadczenia. Na stanowiska juniorskie jest później masa ogłoszeń
  • Odpowiedz