Wpis z mikrobloga

@BiletNaKrucjate: koszty. 90% gazowników nie umie prawidłowo wyregulować instalacji. Przez to luzy zaworowe dużo szybciej wychodzą poza tolerancję. Przy prawidłowo wyregulowanej instalacji luzy podobnie do benzyny się zachowują... Może tylko trochę szybciej się kasują.
  • Odpowiedz
luzy zaworowe dużo szybciej wychodzą poza tolerancję.


@ BiletNaKrucjate @Karton_bez_szkla:
To jest mit. Tolerancja nie spada dużo szybciej. Może jest różnica, ale niewielka. Serwisuje auto z ręcznie regulowanym luzem, wiec wiem.
Problem się pojawia, jeżeli ktoś zaniedba wielkość luzu, ale to dotyczy benzyny i lpg. A nie tylko, lpg.
  • Odpowiedz
@BiletNaKrucjate: bo jest wyższa temp, gaz jest też suchy i nie ma takiego "smarowania" jak na benzynie i szybciej się rozjedża. Więc musisz skrócić ten benzynowy interwał, a w wielu silnikach aby to zrobić trzeba wyciągać wałek rozrządu, więc koszta są >1000zł
o połowę szybciej trzeba to robić niż na samej benzynie, więc jak na benyznie co 30k, to na gazie co 15 itd. więc nie jest to coś co
  • Odpowiedz
@r5678: gaz ma podobną temperaturę spalania. Ale ma dłuższy czas spalania.
Paliwo pb i lpg nie ma właściwości smarujących. Ewentualnie chłodzi układ ale to w direct.

xd i xd to twoja jazda trupami na chińskich oponach.
  • Odpowiedz
@Karton_bez_szkla: wszystkie źródła podają że ma właściwości smarujące.
Co Ty p--------z o oponach i trupach? chyba ci się z kimś pomyliło. w służbowym mam chińskie bo nie mam wpływu na to co będzie założone. w 3 prywatnych autach nie mam żadnych chińczyków.
Po drugie nawet dzisiaj pisałem że lepiej dołożyć kasę do czegoś lepszego niż chińczyki xd

Jak już chcesz się do kogoś p-------ć i jak gimbus robić wycieczki osobiste
  • Odpowiedz
o połowę szybciej trzeba to robić niż na samej benzynie, więc jak na benyznie co 30k, to na gazie co 15 itd. więc nie jest to coś co zrobisz raz czy dwa podczas użytkowania auta tylko więcej.


@r5678: Totalnie nie prawda.
Luz robisz raz na 150-200tys km, przynajmniej w popychaczach typu szklanki.
Weź to na logikę, tolerancja luzu to niecałe 0.2mm. Jeżeli robiłbyś regulacje co 30 tyś km, to po 300tys km i gniazdo zaworowe przesunęło by się o 2mm względem nominału. A po 600 tys o 4mm... nie
cacyyy - >o połowę szybciej trzeba to robić niż na samej benzynie, więc jak na benyzn...

źródło: Zrzut ekranu 2024-09-24 213012

Pobierz
  • Odpowiedz
@cacyyy: dlaczego nie zgadzasz się z tym, że skoro instalacja jest źle wyregulowana to nie degraduje szybciej luzów zaworowych?

A z tym debilem nie dyskutuj... Coś gdzieś przeczytał i powtarza bzdury udając mądrego.
  • Odpowiedz