Wpis z mikrobloga

@Julek85: Pamiętam, że za dzieciaka przechodziłem tą grę w 47 minut, jakież było moje zdumienie gdy nie mogłem przejść tej gry, ani ostatnich 3 rund gdy odpaliłem w przeglądarce niedawno, nawet pomimo korzystania z przeskakiwania do 9 rundy.
  • Odpowiedz
  • 3
@Operator_imadla: w jedynce bylo 60 minut na uratowanie ksieżniczki czyli przejscie całej gry (12 leveli). z tego co pamietam shift-L mozna bylo przeskoczyc początkowe dwa, do trzeciego, ale czas się skracał do 15 minut ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@Julek85:
Piękna animacja, ale opowiedz coś więcej. Jak to robiłeś? Korzystałeś z oryginalnych animacji? Jak zrobiłeś animację ruchu? Bo wygląda naturalniej niż w oryginale. A tam było z kamerki.
  • Odpowiedz
  • 7
@deryt: w challengu dostajesz ustawienie kamery i kilka animacji. zmontowalem dwie animacje w jedna, podkolorowalem roboczego ludzika pod kolor skory i ciuchow prince'a. ciuchy dodatkowo poprawilem bo oryginalny ludzik jest bardzo chudy. dodalem shader z lekkim emmisivem i wyrenderowalem to w niskiej rozdzielczosci (bodajze 40 na wysokosc). klatki skryptem przerobilem na meshe w blenderze i za pomocą geomNodes zlepiłem w animację.

reszta to już z górki.
  • Odpowiedz
@Julek85 kuwa, za bajtla na takich półkoloniach w Siemianowicach Śląskich w Młodzieżowym Domu Kultury graliśmy na zmianę w Prince of Persia na jakimś 486.
Był tam taki mały szefuńcio z kaczą gębą i wiecznie naburmuszony nad nami wisiał z hasłem "ja tełaz głam".
  • Odpowiedz
@Julek85: animacja fajna, wejście z bara lipa - zupełnie brakuje mocy przy wybiciu i ląduje na flaku, powinien się odbić od tej kratki xD
Rzut na szczupaka super, dynamika że hoho, ale źle ułożone ręce przy ładowaniu i potem przy obrocie. Zaufaj mi, znam się na tym w gimnazjum robiłem filmiki we flashu o ćwiczyłem parkour( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Julek85: i to jest Pixel art w jaki bym grał

Męczy mnie patrzenie na steam, gdzie co druga gra jest "Pixel art" i nie ma w nich nic wyjątkowego
  • Odpowiedz