Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Kupiłem samochód, zgłosiłem do ubezpieczalni (Uniqa) fakt zakupu pojazdu, podałem dane itp.
Ubezpieczenie poprzedniego właściciela było tanie, moje na bank powinno być sporo droższe bo jestem młodym kierowcą. No i dostałem maila z przepisaniem polisy na mnie, wyszło że jest jakaś niedopłata 200zł i ogólnie tyle, zaraz to opłacę. Czy to już wszystko?Czy mogą jeszcze przed końcem umowy (umowa do kwietnia) zrekalkulować? Bo jak tak, to bym im wypowiedział umowę, bo nie wiem jaką kwotę sobie nagle zażyczą.
#ubezpieczenia #pytanie

· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: digitallord
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

• 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: podobno w Uniqa i PZU nie ma rekalkulacji po zakupie, więc pewnie nie o to chodzi. Zadzwoń do nich na infolinię i się zapytaj, bo prawdopodobnie poprzedni właściciel zrobił polisę na raty i być może będziesz musiał jeszcze więcej tych rat pokryć do kwietnia. To częsta praktyka jak ktoś wie, że będzie sprzedawał auto.
  • Odpowiedz
@PrzypadkowyCzlowiek: oj, jeszcze dużo musisz się nauczyć z tych ubezpieczeń. Wiem, że w multi to ciężko ogarnąć wszystkie firmy w stopniu bardzo dobrym i starsi koledzy uczą was tylko pobieżnie procesów. Nie wiem jak te inne TU, ale PZU póki co, na pewno nie robi rekalkulacji składki za OC na niekorzyść kierowcy z gorszą historia polisowo-szkodową po zakupie pojazdu, może on korzystać na tych samych zasadach, na których ubezpieczenie OC
  • Odpowiedz