Wpis z mikrobloga

• 1
Jestem na drugim semestrze informatyki i poważnie zastanawiam się nad zmianą kierunku. Ktoś się orientuje, czy mogę do rekrutacji w innej uczelni składać dokumenty i w przypadku, kiedy bym się tam dostał dopiero zrezygnować z obecnego?

#studbaza #pytanie #studia
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Cooff: Zmieniaj póki możesz. Po drugim semestrze, jeżeli oczywiście zdasz jakiś przedmiot, to będziesz musiał płacić za ectsy.
  • Odpowiedz
via Android
  • 3
@Sudokuu: Chcę spróbować dostać się na uczelnię, która da mi możliwość uzyskania licencji lotniczych za przynajmniej częściowo pieniądze państwa. Życie jest za krótkie, żeby spędzać je przy komputerze.
  • Odpowiedz
@Sudokuu: Jeżeli jesteś maniakiem/kucem/etc. i wszystko co z it związane cię jara to idź. Jeżeli chcesz pójść, bo uważasz, że to ci zapewni pracę, to radzę się dokładnie zastanowić.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Sudokuu: Mam wrażenie, że straciłem rok z życia i boję się, że w nowej uczelni się nie utrzymam i to mnie jeszcze tylko powstrzymuje. A co do samego kierunku, to na dobrej uczelni jest jak najbardziej do polecenia. Niekoniecznie warto studiować informatykę na polibudzie, bo pierwszy rok stracisz na niepotrzebne pierdoły typu elektronika, czy coś w tym stylu.
  • Odpowiedz
@kravi93: W sumie tak, ale myślę w ten sposób, że mogłem sobie ułożyć wcześniej plan i być właśnie teraz na drugim semestrze na uczelni, o której myślę. Rok do przodu, jak by nie patrzeć.
  • Odpowiedz
@Nadrill: Myślę o mechanice i budowie maszyn ze specjalnością pilotaż samolotowy na PWSZ w Chełmie, a nie o PRz. Łatwiej się dostać, chociaż i tak boję się, że będę musiał napisać maturę za rok i dopiero wtedy startować. Różnicy mi to żadnej nie robi, bo przede wszystkim chodzi o licencje, które w obu miejscach dają takie same.
  • Odpowiedz