Wpis z mikrobloga

#auto #samochody #toyota #volkswagen #motoryzacja
czesc, zastanawiam sie nad kupnem uzywanego auta bo moje juz ma 23 lata. Jestem w tym dosc zielony ( kupowalem jedno auto w swoim zyciu i sie sporo przejechalem na nim, drugie wzialem od szwagra wiec bylo OK bo mnie nie klamal z niczym ). Wiem ze musze wziac ogarnieta osobe, np mechanika zeby sprawdzil auto ktorym jestem zainteresowany.
Ale totalnie nie wiem jak mierzyc i porownywac auta inazej niz przebieg/rok/wyglad. Jakie wskazowki polecacie? Myslalem np nad Toyota Corolla z 2013 https://www.otomoto.pl /osobowe/oferta/toyota-corolla-1-4-d4d-90km-pierwszy-wlasciciel-polski-salon-bezwypadkowa-aso-ID6GEykB.html ( zadbany, wydaje mi sie najmadrzejszy wybor )
albo golf 7 ( najbardziej mi sie podoba ) https://www.otomoto.pl /osobowe/oferta/volkswagen-golf-ID6GCgIi.html
albo Forda 3 ( najmlodszy i najmniej przebiegu ale najmniej mi sie podoba ) https://www.otomoto.pl/ osobowe/oferta/ford-focus-lift-po-wym-rozrzadu-super-stan-zarejestrowany-bezypadkowy-ID6GDBTm.html
ew ten troche tanszy https://www.otomoto.pl /osobowe/oferta/ford-focus-ford-focus-1-0-125-km-ecoboost-sync-edition-ID6GuPU4.html
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@gosciu82 nie żebym był jakas alfa i omega, ale procz przebiegu, rocznika, braku rdzy, stanu podwozia etc to czytam jeszcze o jednostkach napędowych. Jeden model może mieć kilka różnych wersji a te wersje kilka różnych serii produkcyjnych. Wczesna będzie miała wadę fabryczna x, późniejsza y a dopiero ostatnia bedzir od wad wolna. No. Dużo złego czytalem o ecoboostach 1.0 w fordach. Chyba jeden z bardziej awaryjnych silnilnikow z czego awarie wynikają
  • Odpowiedz
  • 1