Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Jak to jest w pracy w grafice? Dużo robicie grafik codziennie?

Pracuje w marketingu. Dosłownie są to moje pierwsze kroki. Wzięli mnie dlatego, że ogarniam grafikę i mam w tym doświadczenie.
Zaproponowalem wypłatę trochę powyżej najniższej, bo nie mam doświadczenia, a bardzo zależało mi na tym, aby tu dostać prace. Fucha mi na 100% pasuje i jestem bardzo zadowolony, ale...
No ale.. robię tutaj prawie samą grafikę i filmy, co oczywiście wymaga umiejętności i czasem pochłania ogromne ilości czasu.
Z jednej strony mam wrażenie, że robię mało, ale z drugiej... przecież jak mnie nie było to ta firma płaciła grubą kasę za filmy i czekala tydzien, a ja robię w dzień bez problemu xD
No i trochę lipa jak na dzień zarabiam 100 czy 2 a robię dużo więcej niż firma zewnętrzna.

Na rozmowie o pracę nie miałem robić filmów, a grafik ograniczoną ilość. Nie będę ukrywał- pasuje mi to, ale z drugiej strony chce w takim razie zarabiać więcej. Nie chcę się wychylać, bo chciałbym przedłużenie umowy i wtedy jakoś delikatnie poruszyć temat podwyżki.

Dobrze wiem, że pracuje za ochłapy, ale chce mieć wgl prace w zawodzie i zdobywać skille, które ta firma mi zapewnia.

Nie znam innego grafika, nie wiem w jakim tempie oni pracują. :D czy jakiś zestaw grafik zajmuje wam dzień czy tydzien.

#grafika #grafikakomputerowa #grafik #praca #pracbaza

· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: razzor91
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

• 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via mirko.proBOT
  • 0