Wpis z mikrobloga

Mieszkam od trzech lat w #niemcy. Pracuję jako kierowca autobusu. Miesięcznie ze wszystkim (nadgodziny, weekendy, dni świąteczne, dodatek nocny, premie itp.) śtednio zarabiam 2700 euro netto miesięcznie. Tydzień pracy to 37.5 godzin (związki walczą o 35 godzin). Urlop to 30 dni w roku (związki walczą o 34).

Za zwykła pracę po kursie, który można zrobić w 4 miesiące stać mnie na wynajem 40 m2 mieszkania, które znajduje się 30 minut komunikacją miejską od centrum Stuttgartu (jednego z najbogatszych miast w Niemczech taka #warszawa nie ma nawet podjazdu). Stać mnie na wszystko zachcianki , na wakacje zagranicę jeżdżę dwa razy w roku i to kierunki typu Tajlandia, Japonia, Ameryka Południowa czy w tym roku USA, gdzie raz na trzy dni korzystam z prostytutek i ogólnie nie żałuje sobie.

Z 30% zaoszczędzonych pieniędzy przez ostatnie trzy lata kupiłem sobie 4-letniegp golfa 1.5 TSI w wyposażeniu highline. W przyszłym roku planuje wziąć kredyt na mieszkanie 50 M2 w okolicy, w której teraz mieszkam (można ją porównać do Ursynowa w Warszawie). Za M2 zapłacę 4500 euro (to nawet w Polsce już jest normalna cena xDD)

W Polsce jako kierowca autobusu żyłbym jak pies. Ostatnio byłem w odwiedzinach u siostry i ona powiedziała mi, że za fryzjerkę w Warszawie płaci 450 zł xDD wchodzę na Instagrama tej fryzjerki a ona zatrudnia 2 inne osoby i jeździ mercedesem eqs xDD. Burgera za 60 zł nie problem znaleźć. Żeby kupić nowe mieszkanie 50 M2 na Ursynowie to trzeba być para specjalistów w korpo xD gdzie u mnie para specjalistów w korpo kupuje dom 180 M2 15 km od centrum albo 80-90m2 blisko centrum. Czy was nie #!$%@?ło w tej Polsce?