Wpis z mikrobloga

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@raul7788:
Jak już tak bardzo chcą ten zakaz handlu, to zamknąć wszystkie Żabki, stacje paliw, kawiarnie i restauracje! Zobaczymy jak szybko im zmięknie rura! Banda hipokrytów! Zamiast wprowadzić minimalną stawkę godzinową w niedzielę 200% to cos kombinują, jak koń pod górę!
  • Odpowiedz
@i-marszi: nie no co ty, w niedzielę nie możesz iść do sklepu kupić kurczaka, którego sam skasujesz na kasie samoobsługowej, bo to wyzysk pracowników, musisz iść do gastro gdzie kelnerka podejdzie spyta się co chcesz, powiesz jej, ona przekażę kucharzom, którzy zrobią ci kurczaka, po którym pracownicy na zmywaku pozmywają, a międzyczasie kelnerka przyniesie rachunek za to co u nich w gastro KUPIŁEŚ. Na tym polegają niedzielę wolne od handlu.
  • Odpowiedz
@raul7788 No to jest strasznie irytujące. Jestem lekarzem i np. w tym tygodniu codziennie byłem w robocie i dziś mam dyżur 24h. Jutro mam jedyny wolny dzieńw tygodniu i wszystko pozamykane
  • Odpowiedz
Gdyby chociaż ci ludzie, którzy popierają zakaz handlu zachowywali się jak Żydzi w szabas. Żadnej pracy, wiercenia w ścianach i prac w ogrodzie, żadnych zakupów itd. to bym zrozumiał. A to w większości hipokryci po prostu.
  • Odpowiedz
Masa ludzi w sektorze usługowym pracuje w niedzielę tak samo część przemysłu pracuje 24/7 ale to nie ważne bo biedronka nie może być otwarta bo to wyzysk pracownika xD


@HeteroseksualnyWlamywacz: Mnie np nie przekonuje argument stylu "jeśli inni tak mają to ci drudzy też muszą tak mieć", co nie zmienia faktu, że niedziele niehandlowe to był mega debilizm, chociażby dlatego, że odcięło się od pracy studentów dziennych, których jedyna szansa
  • Odpowiedz
@HeteroseksualnyWlamywacz: mamy gorzej, zamiast walczyć byśmy mieli lepiej to walczmy o to by inni też mieli gorzej