Aktywne Wpisy
Njal +590
42 butelki za 2 złote 10 groszy w butelkomacie Lidla, szedłem przez całe osiedle obładowany siatami z pustymi pojemnikami po sokach jak menel, a końcowo wyszedłem na tym nawet gorzej niż pan Mietek ponieważ w lokalnym warzywniaku za szkło po Perle placą 20 groszy a ja dostałem 5 groszy od butelki - w Niemczech za tyle plastiku dostałbym rabat na jakieś 20% koszyka zakupowego, no ale Polaczka można dymać
#ekologia
#ekologia
ArnoldZboczek +490
Ministerstwo zdrowia nie ma 3 mld dla szpitali, ale dla #deweloperka zawsze się znajdą. Różnica pewnie jest taka, że szpitale nie opłacają kampanii wyborczych ¯\(ツ)/¯
#nieruchomosci #kredytnastart
#nieruchomosci #kredytnastart
( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://lovekrakow.pl/aktualnosci/co-dalej-z-wezlem-przesiadkowym-w-bronowicach_56820.html
#krakow
Widzę że miasto dalej się tłumaczy że nie mają pieniędzy, ale chyba przetargi już dawno ruszyły.
@goferek: Jako mieszkaniec Krakowa prędzej skorzystam z tej kładki podczas spaceru niż z P&R. Po co miałbym jechać na obrzeża miasta, żeby zaparkować? Przecież P&R są właśnie dla ludzi spoza Krakowa.
Akurat w tamtym miejscu przydałby się tramwaj wzdłuż Armii Krajowej niż P&R.
@ponton: chociażby po to, żeby przesiąść się na tramwaj? Mieszkając w Krakowie, na zachodzie nie masz ani jednego miejsca, gdzie możesz przesiąść się z własnego pojazdu, by kontynuować podróż tramwajem. Nie korzystasz z tramwaju i chcesz, żeby pozostali mieszkańcy również dojeżdżali wszędzie samochodem? I później płacz, że trzeba rozszerzać SPP, bo "obcy" parkują
W tym rejonie to z Mydlnik jak raz jest szybciej (i taniej) dojeżdżać SKA, niż śmierdzącym tramwajem. Ale inne osiedla nie mają tego komfortu.
@goferek: Stosunek ceny (gdzie do tramwaju Unia dopłaca spory procent, a do parkingu nic) do przydatności (nikt normalny nie będzie jechał samochodem kilkuset metrów, żeby się przesiąść w tramwaj) jest zdecydowanie na korzyść tramwaju.
@goferek: P&R dla dojeżdżających samochodem spoza Krakowa to węzeł przesiadkowy? Dobre. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jak to ma być węzeł przesiadkowy, to powinien integrować autobusy, tramwaje i kolej w pierwszej kolejności, a w dalszej (o ile w ogóle) samochody. Bo bez tego to zwykły parking przy pętli.
@ponton: ok, czyli nawet nie wiesz, co tak właściwie miało tam powstać.
Sam parking (mały, ale zawsze) w bronowicach przecież już był, ale miasto go zlikwidowało w związku z... budową węzła przesiadkowego, którego jednak nie wybudowało.