Wpis z mikrobloga

@f0ku5 oczywiście że będę, który bank nie miał nigdy awarii niech pierwszy rzuci kamieniem. Co nie zmienia faktu, że pora dnia niezbyt trafiona na taką uciążliwość :/. Także raz jeszcze przepraszam za niedogodność. Ale wypraszam sobie, że to u nas „normalne”. Bardzo rzadko się zdarzają takie problemy. A jeśli już to jest to kwestia kilkunastu/kilkudziesięciu minut.
  • Odpowiedz
@Bartosz_z_banku: przestań chłopie pisać głupoty. Awarie u Was to codzienność, a już 9-10 i 14-15 kazdego miesiąca Wasz klient standardowo może się spodziewać awarii. Ja wiem, że to Twój pracodawca, ale spójrz prawdzie w oczy ;)
  • Odpowiedz
@f0ku5 wszystko o czym piszę jest na podstawie moich doświadczeń. Jak coś nie działa to w pierwszej kolejności klienci dzwonią do mnie. Także znam skalę ewentualnych problemów. Tragedii nie ma jak próbujesz usilnie udowodnić.
  • Odpowiedz