Wpis z mikrobloga

Na tłiterku odkryłem czym jest prawdziwy #clownworld.

Poznajcie pana Łukasza, dziennikarza (xD) i eksperta (xD) od bezpieczeństwa ruchu drogowego. Pan Łukasz opiera swoją wiedzę na badaniach i ekspertyzach. No i na tym kończy się wiedza pana Łukasza, gdyż nie posiada on prawa jazdy. Tak. Pan Łukasz nie ma zielonego pojęcia o jeździe autem, jednak możesz zobaczyć go w WORD na wykładach o bezpieczeństwie jazdy.

#prawda #polska #heheszki #bezpieczenstwo #drogi
Notabene - Na tłiterku odkryłem czym jest prawdziwy #clownworld. 

Poznajcie pana Łuk...

źródło: temp_file9121059975508945704

Pobierz
  • 87
  • Odpowiedz
@Wink: Czyli nadal lejesz wodę bez konkretów.

Bo w praktyce zaraz by się okazało, że tak naprawdę nie ma profesorów bez jakiejkolwiek praktyki, nawet jeśli ktoś jest geografem na katedrze archeologii.

Nawet nazwisk kolegów nie pamiętam, a co dopiero jakichś dziadków na kiju xD


Ja też studiowałem w podobnych latach, a jakoś niektóre nazwiska prowadzących i profesorów pamiętam. Jakbym otworzył strony wydziału i widział listę, to na pewno skojarzyłbym dużo więcej.
  • Odpowiedz
@Krupier ale skąd ma wiedzieć, co się dzieje na drogach, skoro nie ma prawa jazdy? Robienie z siebie wyroczni w temacie, który zna jedynie z teorii jest po prostu śmieszne.
  • Odpowiedz
@frugom

@Krupier ale skąd ma wiedzieć, co się dzieje na drogach, skoro nie ma prawa jazdy? Robienie z siebie wyroczni w temacie, który zna jedynie z teorii jest po prostu śmieszne.


Nie trzeba mieć prawa jazdy by móc wiedzieć co się dzieje na drogach.

Nawet nie trzeba go mieć by móc się po nich legalnie poruszać np. skuterami (nie wiem który on jest rocznik, ale wygląda jakby się łapał).
  • Odpowiedz
cały czas atakuje kierowców i robi z nich największe zagrożenie, na naszych drogach


@frugom: no bo defacto nie ma większego zagrożenia niż auta xD na tym się opiera cała gałąź bezpieczeństwa ruchu drogowego. Chodzi o bezpieczeństwo od innych aut a nie, żeby szybcy i wsciekli w trasie nie okradli.
  • Odpowiedz
Podałem przykład z F1 pokazując absurd jakim jest twierdzenie, że SAMA PRAKTYKA DA RADĘ.


@Darth_Gohan: To podałeś zły przykład.

Podam Ci tylko jeden przykład. Jak gość w ciężarówce rozjechał na pasach pieszego który WTARGNĄŁ mu pod koła jak ruszał, to grzmiał, że PIESZY jest święty. Jak mu pokazali ludzie z wnętrza ciężarówki jak wygląda widoczność to zdania dalej nie zmienił.


Tak samo bym nie zmienił. Jak ciężarówka nie ma lusterek, żeby
  • Odpowiedz
Pan Łukasz opiera swoją wiedzę na badaniach i ekspertyzach. No i na tym kończy się wiedza pana Łukasza


@Notabene: No to widać, że ekspert i ma poparcie w 1000 przypadków które są udokumentowane, a nie w stylu janusza na chłopski rozum xD
  • Odpowiedz
Tak samo bym nie zmienił. Jak ciężarówka nie ma lusterek, żeby widzieć co się dookoła niej dzieje to nie powinna się poruszać wśród ludzi. Co to za linia obrony "ja nie widziałem". Jak zamknę oczy i nacisnę gaz to mnie wcale nie usprawiedliwia.


@Yelonek: Właśnie pokazałeś, że tak jak PAN z BRD nie masz zielonego pojęcia co widzi kierowca ciężarówki. Masz obrazek może to ci coś rozjaśni.

Od lat w Europie
Darth_Gohan - >Tak samo bym nie zmienił. Jak ciężarówka nie ma lusterek, żeby widzieć...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
Czym jest badanie empiryczne mozesz sobie wpisac w google


@harrame: Ale ja wiem co to są badania empiryczne.

to ze ktos sie nauczy ze "na drogach ginie rocznie 2137 osob, a jakby zmniejszyc predkosc do 21,37km/h, to wtedy przezywalnosc jest wieksza, wiec jak zmniejszymy to bedzie mniej ofiar czyli super" to dla mnie kompletnie niewyczerpujace tematu stwierdzenie xD


To zależy, jak ktoś przeprowadził takie badania i do tego solidne pod względem
  • Odpowiedz
@slawek887 co jest takiego dziwnego w niepamiętaniu nazwisk profesorów? Nawet nazw przedmiotów nie kojarzę. Zazwyczaj jak jest nazwisko które wryło sie w pamięć, to nazwisko kogoś kto był wybitnym #!$%@?. Ale po co ja się tłumacze randomowemu wykopkowi w jakimś gównotemacie.
  • Odpowiedz
@Darth_Gohan:

Właśnie pokazałeś, że tak jak PAN z BRD nie masz zielonego pojęcia co widzi kierowca ciężarówki. Masz obrazek może to ci coś rozjaśni.


Od lat w Europie masz angle mortes naklejane i kładzione do łba ludziom, że w ciężarówce mimo TYCH WSZYSTKICH ekstra lusterek NIE WIDZISZ bo nie masz fizycznie jak zobaczyć.


( ͡° ʖ̯ ͡°)

Ci z prawej są daleko, więc to nie ma znaczenia.
Yelonek - @Darth_Gohan: 
Właśnie pokazałeś, że tak jak PAN z BRD nie masz zielonego p...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
@Darth_Gohan

Dlatego w ruchu drogowym istnieje zasada ograniczonego zaufania. Dlatego nie #!$%@? się pod ciężarówkę na przejsciu dla pieszych jak nie jesteś pewny, że Cię widzi bo warto poczekać chwilę niz zostać rozjechanym przez 40 ton.


A mnie triggeruje takie przerzucanie odpowiedzialności na innych. "No przejechałem go, ale miałem naklejkę, więc się nie liczy."
Zawsze tak jest na chodniku. Kurier cofał 200 m? Potrącono kogoś? To co on? Nie widział, że samochód
  • Odpowiedz
A mnie triggeruje takie przerzucanie odpowiedzialności na innych. "No przejechałem go, ale miałem naklejkę, więc się nie liczy."

Zawsze tak jest na chodniku. Kurier cofał 200 m? Potrącono kogoś? To co on? Nie widział, że samochód jedzie?


@Yelonek: Czytasz i nie rozumiesz. Napisałem wyraźnie "Odnoszę się do postu Zborala" Zboral jechał po kierowcy ciężarówki, że rozjechał na pasach przechodnia. Jak wyszło nagranie z tego zdarzania wyszło, że pieszy wtargnął pod ciężarówkę
  • Odpowiedz