Wpis z mikrobloga

Na tłiterku odkryłem czym jest prawdziwy #clownworld.

Poznajcie pana Łukasza, dziennikarza (xD) i eksperta (xD) od bezpieczeństwa ruchu drogowego. Pan Łukasz opiera swoją wiedzę na badaniach i ekspertyzach. No i na tym kończy się wiedza pana Łukasza, gdyż nie posiada on prawa jazdy. Tak. Pan Łukasz nie ma zielonego pojęcia o jeździe autem, jednak możesz zobaczyć go w WORD na wykładach o bezpieczeństwie jazdy.

#prawda #polska #heheszki #bezpieczenstwo #drogi
Notabene - Na tłiterku odkryłem czym jest prawdziwy #clownworld. 

Poznajcie pana Łuk...

źródło: temp_file9121059975508945704

Pobierz
  • 87
  • Odpowiedz
@Notabene: przecież wszyscy wiedzą że Zboral to taki typowy patoaktywista których najchętniej by wyplenił wszystkich kierowców, a na frazę "przejścia sugerowane" reaguje kwikiem xD
  • Odpowiedz
Mówisz o nauce. Typ w swoich postach często pieprzy o zachowaniach kierowców mimo, że nim nigdy nie był. To tak samo jak kierwocy któzy w życiu rowerem nie jeździli po danym odcinku będą ci mówić, że przecież zajebiście się da po tym jechać. Takich nie tylko na wykopie szybko przywołują do pionu.


@Darth_Gohan: Tego typa nie znam, ja się tutaj odnosze tylko do tego, że jeśli ktoś coś wykłada, to wcale
  • Odpowiedz
a czy dobry kardiolog musi chorować na serce żeby być dobrym kardiologiem?


@mikrokokos: myślałem, że kardiolodzy serca leczą a nie na serca chorują, więc wolałbym takiego który ma doświadczenie w pracy w polskiej służbie zdrowia, z ogromnymi kolejkami, ograniczonym czasem pracy i funduszami. Takiego który zacznie improwizować z dostępnych środków, a nie zdziwiony, że nie może robić tego co mu w książce napisali i rozłoży bezradnie ręce.
  • Odpowiedz
Tego typa nie znam, ja się tutaj odnosze tylko do tego, że jeśli ktoś coś wykłada, to wcale nie musi być praktykiem jak w komentarzach zasugerowano


@Wink: gość nic nie wykłada. Gość jest samozwańczym ekspertem BRD i na bazie statystyk oraz raportów mówi wszystkim jak ma wyglądać ruch w Polsce i czemu kierowcy są źli i niedobrzy.

Rozumiem, że profesor archeologii nie musi być znawcą robót ziemnych, ale proszę nie mów
  • Odpowiedz
@fredperry: Zobacz ilu ludziom wydaję się że wiedzą lepiej gdzie jakie znaki powinny stać i z jaką prędkością powinno się jeździć tylko dlatego że mają prawo jazdy.
  • Odpowiedz
Jeśli ktoś coś wykłada, a w tym przypadku jest to kwestia bezpieczeństwa na drodze, to owszem, nie jest potrzebna wiedza praktyczna.


@Wink:

/thread

xDDDDD
  • Odpowiedz
Na wykładach o metodach datowania znalezisk na archeologii też można spotkać profesorów, którzy nigdy w ziemi nie grzebali.


@Wink: Których na przykład?
  • Odpowiedz
Badania empirycznie nierzadko są lepsze od #!$%@? suchych formulek i zapamietywania statystyk.


@harrame: Jakie badania? Możesz wyjaśnić? Przecież te suche formułki i statystyki biorą się z badań.
  • Odpowiedz
gość nic nie wykłada. Gość jest samozwańczym ekspertem BRD i na bazie statystyk oraz raportów mówi wszystkim jak ma wyglądać ruch w Polsce i czemu kierowcy są źli i niedobrzy.


Rozumiem, że profesor archeologii nie musi być znawcą robót ziemnych, ale proszę nie mów mi, że lepiej jednak mieć chociaż odrobinę pojęcia o tym jak wygląda REALNIE to co robią ludzie. Dodatkowo jest jednak szansa, że ziomek jak był studentem / doktorem
  • Odpowiedz
@Notabene: Teoretyk bez praktyki do dość niebezpieczne połączenie przy zmienianiu rzeczywistości. Trochę to dziwne, że facet nie chce się uwiarygodnić
  • Odpowiedz
@eloyard: merytorycznie w #!$%@? żeś odpisał xD
Dokładnie tak, nie jest potrzebna praktyka żeby wykładać teorię która jest w zasadzie zbiorem zasad. Tu wiele się nie zmieni jeśli wykładać będzie praktyk czy teoretyk, bo nawet jeśli praktyk wie, że takie i takie działanie jest prostsze, jakiś manewr lepiej wykonać mimo że może nie byłby do końca dozwolony w danym miejscu, to i tak uczyć musi zgodnie ze zbiorem obowiązujących zasad i
  • Odpowiedz
@Xianxi: Czym jest badanie empiryczne mozesz sobie wpisac w google, to ze ktos sie nauczy ze "na drogach ginie rocznie 2137 osob, a jakby zmniejszyc predkosc do 21,37km/h, to wtedy przezywalnosc jest wieksza, wiec jak zmniejszymy to bedzie mniej ofiar czyli super" to dla mnie kompletnie niewyczerpujace tematu stwierdzenie xD
  • Odpowiedz
nie będę rzucał nazwiskami,


@Wink: No wiedziałem, że tak będzie jak przyjdzie do konkretów XD

ale na archeologii masz przecież przedmioty gdzie uczą teoretycy, masz historię zwykłą, metody badań terenowych (i tu zazwyczaj jest praktyk) ale i zajęcia dotyczące m.in. metod datowania i tu już są teoretycy, czasami z innych instytutów np. geografii czy stricte historii.


Ja nie twierdzę, że oni siedzą w tej ziemi i kopią latami. Ale czy jesteś
  • Odpowiedz
Porównujesz jazdę samochodem do bolidu F1? Bez kitu, przecież prawko połowa osób zdaje za pierwszym razem, a praktycznie 100% za którymś podejściem.


@Yelonek: Podałem przykład z F1 pokazując absurd jakim jest twierdzenie, że SAMA PRAKTYKA DA RADĘ.

Zresztą żeby wiedzieć co realnie robią ludzie to chyba właśnie trzeba bardziej być pasażerem, bo wtedy jest się w samochodzie z innym kierowcą i widać co i dlaczego robi.


@Yelonek: CHYBA. Ja mówię
  • Odpowiedz
  • 8
@fredperry To jest konfabulant i hipokryta. Gdy wyszło, że po zmianach w pierwszeństwie pieszych na pdp, znacznie zwiększył się procentowy udział wypadków na pdp w stosunku do innych to nabrał wody w usta. Jak to skomentował "zostawiam do późniejszej analizy".
Bardzo ciekawe też są dyskusje wśród jego klakierów, normalnie kopalnia beki XD
typ53B - @fredperry To jest konfabulant i hipokryta. Gdy wyszło, że po zmianach w pie...

źródło: temp_file764189794831780847

Pobierz
  • Odpowiedz
No wiedziałem, że tak będzie jak przyjdzie do konkretów XD


@slawek887: No kurczę, co ja mam powiedzieć jak z nauczycieli pamiętam tylko Wąsa z Gdańska i nikogo innego przytoczyć nie jestem w stanie, w 2k16 studiowałem archeologię i mimo 3 lat studiów to się nie broniłem ostatecznie. Nawet nazwisk kolegów nie pamiętam, a co dopiero jakichś dziadków na kiju xD

Ja nie twierdzę, że oni siedzą w tej ziemi i kopią
  • Odpowiedz
@frugom

A ten śmieszny człowiek, cały czas atakuje kierowców i robi z nich największe zagrożenie, na naszych drogach, nigdy nie prowadząc samochodu.


Patrząc na to jak jeżdżą, co się nierzadko dzieje na drogach, a jazda zgodna z przepisami jest krytykowana to śmiem twierdzić, że może mieć rację.
  • Odpowiedz