Aktywne Wpisy
xena_x +23
Kobieta 30-40 lat zalicza ścianę. To zdjęcie pokazuję jak jest w rzeczywistości. Na zdjęciu mężczyźni w wieku ok. 30-40 lat. Mega niezadbani, zakola, łysina, piwny brzuch, szara cera, twarz zmęczona od picia alkoholu. Alkohol i papierosy bardzo przyśpiesza starzenie. Ulubionym napojem polaczka jest piwsko które pije przynajmniej 2 razy w tygodniu.
Sciana dotyczy mężczyzn 30-40 latków którzy najgłośniej kwiczą że kobiety w ich wieku są nieaktralcyjne. W komentarzu wklejam zdjęcie jak wyglądają
Sciana dotyczy mężczyzn 30-40 latków którzy najgłośniej kwiczą że kobiety w ich wieku są nieaktralcyjne. W komentarzu wklejam zdjęcie jak wyglądają
![xena_x - Kobieta 30-40 lat zalicza ścianę. To zdjęcie pokazuję jak jest w rzeczywisto...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/5114df302e45df85dcbb8418e1c4cb73c1a007a2970e00dae1859e2556f23d09,w150.jpg)
źródło: 5d76beb2c5230_o_full (1)
Pobierz![tyr3q360](https://wykop.pl/cdn/c0834752/649fba7c1d58a323f4c4bbdc89f83e3dfd4dd475b306f5e77690cf26cee0a762,q60.jpg)
tyr3q360 +67
Gdzie powinienem zgłosić problem z realizowaniem przez sprzedawcę zamówienia? Do Rzecznika Praw Konsumenta? Chodzi o sklep meblowy Yrke. Czas realizacji miał być do 21 dni roboczych a mija już 38 dzień od dnia złożenia zamówienia. Wysłali tylko informację na moje pytanie, że opóźnienie wynika z rzekomej awarii maszyny, było to 21 kwietnia czyli 15 dni roboczych temu. Dziś napisałem ponownie info, że jak do końca przyszłego tygodnia nie zobaczę swojego zamówienia to odstępuję od umowy.
Jakieś porady?
Dziękujemy za zwrócenie naszej uwagi na tę sprawę. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniem realizacji zamówienia. Rozumiemy, jak frustrująca może być taka sytuacja.
Chcielibyśmy poinformować, że natychmiast po otrzymaniu tej informacji skontaktowaliśmy się z Panem telefonicznie. Przekazaliśmy aktualne informacje dotyczące statusu zamówienia i podjęliśmy wszelkie możliwe kroki, aby przyspieszyć jego realizację. Państwa paczki są od dzisiejszego przedpołudnia zapakowane i gotowe do odbioru, obecnie oczekujemy tylko na kuriera.
Jeżeli pojawią
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przede wszystkim, bardzo nam przykro, że doświadczyła Pani takiej sytuacji. Chcielibyśmy jednak wyjaśnić pewne kwestie związane z procedurami dotyczącymi zamówień indywidualnych.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a konkretnie art. 38 pkt 3 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w przypadku umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana