Mirki, ktoś z was zamawiał meble z serwisu YRKE? czytałem dużo różnych opinii, że oczekiwanie na meble kilka tygodni, że kontaktu brak a jak już przyjdą meble to jakość tragiczna. Ktoś miał doczynienia z tą firmą?
#meble #wykonczenia
#meble #wykonczenia
Gdzie powinienem zgłosić problem z realizowaniem przez sprzedawcę zamówienia? Do Rzecznika Praw Konsumenta? Chodzi o sklep meblowy Yrke. Czas realizacji miał być do 21 dni roboczych a mija już 38 dzień od dnia złożenia zamówienia. Wysłali tylko informację na moje pytanie, że opóźnienie wynika z rzekomej awarii maszyny, było to 21 kwietnia czyli 15 dni roboczych temu
Dziękujemy za zwrócenie naszej uwagi na tę sprawę. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniem realizacji zamówienia. Rozumiemy, jak frustrująca może być taka sytuacja.
Chcielibyśmy poinformować, że natychmiast po otrzymaniu tej informacji skontaktowaliśmy się z Panem telefonicznie. Przekazaliśmy aktualne informacje dotyczące statusu zamówienia i podjęliśmy wszelkie możliwe kroki, aby przyspieszyć jego realizację. Państwa paczki są od dzisiejszego przedpołudnia zapakowane i gotowe do odbioru, obecnie oczekujemy tylko na kuriera.
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przede wszystkim, bardzo nam przykro, że doświadczyła Pani takiej sytuacji. Chcielibyśmy jednak wyjaśnić pewne kwestie związane z procedurami dotyczącymi zamówień indywidualnych.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a konkretnie art. 38 pkt 3 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w przypadku umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Informujemy,