Gdzie powinienem zgłosić problem z realizowaniem przez sprzedawcę zamówienia? Do Rzecznika Praw Konsumenta? Chodzi o sklep meblowy Yrke. Czas realizacji miał być do 21 dni roboczych a mija już 38 dzień od dnia złożenia zamówienia. Wysłali tylko informację na moje pytanie, że opóźnienie wynika z rzekomej awarii maszyny, było to 21 kwietnia czyli 15 dni roboczych temu. Dziś napisałem ponownie info, że jak do końca przyszłego
@Bonwerkz: Stara praktyka tej firmy. Miałam podobną sprawę w 2022. Miesiąc opóźnienia w wysyłce, brak możliwości rezygnacji z zakupu, bo rzekomo blat produkowany na indywidualne zamówienie, o czym oczywiście nie było słowa na stronie ani w regulaminie (przeczytałam przed zakupem!). Zaangażowałam rzecznika praw konsumenta, który przyznał mi rację i wysłał pismo do tej "firmy", ale olali. Rzecznik mi napisał, że mogę iść do sądu, a wiadomo, że dla 250 zł nie
@Fryderyk_YRKE: A ja informuję, że kiedy ja miałam nieszczęście robić u Was zakupy, to nie było informacji, że to produkt na zamówienie, za to w regulaminie była informacja, że pewnie, bez problemu można wszystko oddać. Macie w d... prawa konsumenta. Nie dostałam przeprosin, nie uszanowano moich praw, zostałam z tym znienawidzonym blatem, wk...ona. No to macie. Gdzie tylko mogę ostrzegam i odradzam. Macie już spore grono takich antywielbicieli. Chowanie opinii wam
Gdzie powinienem zgłosić problem z realizowaniem przez sprzedawcę zamówienia? Do Rzecznika Praw Konsumenta? Chodzi o sklep meblowy Yrke. Czas realizacji miał być do 21 dni roboczych a mija już 38 dzień od dnia złożenia zamówienia. Wysłali tylko informację na moje pytanie, że opóźnienie wynika z rzekomej awarii maszyny, było to 21 kwietnia czyli 15 dni roboczych temu. Dziś napisałem ponownie info, że jak do końca przyszłego