Wpis z mikrobloga

@Krs90: @Krs90 Hehe, czyli proszę mnie poprawić czy ja dobrze rozumiem całą tę historyjkę: Squad sprzedał prawa do KSP (całkiem sensowny ruch z ich strony bo byli za małą firemką żeby udźwignąć development na dłuższą metę), kupiło je Take Two (jako Private Division), traktując to jako kolejną zwyczajną inwestycję. A że w świecie gamedev udane inwestycje to takie, w których jest jak najmniej produktu a jak najwięcej pieniędzy to
  • Odpowiedz
@Krs90: Szkoda, o ile na początku życzyłem KSP 2 jak najgorzej, po tym jak kupiłem i chwilę pograłem to zrozumiałem, że jest potencjał, zabrakło tylko nawet ułamka chęci jakie Squad miał tworząc KSP 1. Niestety tak to jest jak duże studio kupuje popularną grę indie i bierze się za sequel myśląc, że będą łatwe zarobki, bo wystarczy zrobić prawie to samo z tym samym tytułem.
  • Odpowiedz