Wpis z mikrobloga

Postanowiłem, że w wieku 36 lat nauczę się w końcu grać w trzecie Hirołsy.

Nie oszukujmy się, wielką zbrodnią gejmerską byłoby skończenie w śmieciarce bez znajomości z czym to się je. Za dzieciaka i gimnazjalisty zawsze jakoś omijałem strategie turowe bo mi nie podchodziły. Ostatnio jednak staram się do nich wracać, kupiłem sobie nawet Disciples 2 i coś tam próbuje.

Jakieś rady dla totalnego początkującego na co zwracać uwagę? Albo jakiś sensowny poradniczek nie trwający na jutubie 5 godzin lub mający 300 stron w pdfie? Wszystko przygarniam z chęcią i dziękuję z góry :)

#gry #grypc #grykomputerowe #heroes3
  • 14
  • Odpowiedz
@John_Doenut: zależy czy chcesz w ogóle nauczyć się grać, czy interesuje Cię typowe pvp, bo wtedy zasady diametralnie odbiegają od takiej standardowej rozrywki. Jak grasz od zera, to polecam kanonicznie zacząć od samouczka i kolejne kampanie z podstawki. W międzyczasie trochę poczytać czy podpytać nawet na tagu o różnych rzeczach, które budzą wątpliwości i reszta przyjdzie w praktyce.
  • Odpowiedz
@John_Doenut: farmienie demonów to zabawa dla przynajmniej średnio-zaawansowanych znudzonych standardowym gameplayem którego nie opanowałeś. Nie myśl o tym teraz (Szczególnie że sama zabawa jest imo przereklamowana)

same mechanizmy gry są proste i raczej nie da rady powiedzieć tu nic odkrywczego. Budujesz miasto, zbierasz armię, zbierasz surowce na mapie, bijesz się z wrogami.

Zacznij od miasta Zamku (Castle) bo jest mocne i proste. Graj single mapki na najniższym poziomie trudnosci żeby w ogóle poznać o co
  • Odpowiedz
  • 0
@FOTEL: W sumie tak myślałem, żeby nie pchać się może od razu w kampanię tylko zagrać kilka mapek na start żeby w ogóle ogarnąć co tam się wyprawia.

Dzięki za porady, naturalnie skorzystam :)
  • Odpowiedz
@John_Doenut: wiesz co, kampania to nie jest must be, ja pykam w h3 z przerwami 15 lat i nigdy jej nie przeszedłem bo jest zwyczajnie nudna

single mapy to tymczasem jak osobne przygody, te większe na wiele dni lub tygodni także zaczniesz od single map i pewnie na nich skończysz ;0
  • Odpowiedz
@John_Doenut: smoki/feniksy i walisz Armageddon, lub jak nekro to ulepszasz wampiry stajesz w prawym dolnym rogu i jednocześnie mogą zaatakować tylko 2 grupki, a wampiry się leczą, ale to nie działa na nieumarłych żywiołaki, i strzelających, no chyba że są pod czarem "zapomnienie" ale musisz mieć zaawansowaną magię wody, w każdym razie magia ziemi i powietrza obowiązkowo
  • Odpowiedz
@John_Doenut: Ciężko mówić o podstawach bo bardzo szybkim krokiem przechodzi się z podstaw w delikatnie zaawansowane mechaniki gry.

-Początkowo ważne abyś poznał podstawowe rozbudowy poszczególnych zamków oraz ich silne oraz słabe strony.
-Dobór i rozwój bohaterów, najważniejsze umiejętności drugorzędne to magia ziemi, powietrza, logistyka, natomiast najlepszych bohaterów posiada twierdza, cytadela, loch oraz wrota żywiołów.
-Podstawowe umiejętności walki, wykorzystywanie czarów, jednostek strzelających, tworzenie "jedyneczek" oraz wabików.
-Pozostawianie na bohaterach szybkich jednostek
  • Odpowiedz