Wpis z mikrobloga

@misiaczkiewicz ciesz się że ci tylko zwalnia. Mi się rozłącza co chwilę. Nic.nie dała wymiana rutera ani rozmowa z infolinia bo u nich jest wszystko ok. Co ciekawe u mojego teścia jest to samo. I tak jak mówisz to zaczęli się dziać po przejęciu przez Play. Operatora nie zmienię bo tak naprawdę nie mam za bardzo alternatywy w moim mieście.
  • Odpowiedz
@misiaczkiewicz: @x4vhb7s88op @OperatorGranatnika to chyba wina modemu, bo miałem dokładnie to samo kiedy Play przejął UPC i rozdawali za darmo dostęp dla obywateli UA. Przez miesiąc udostępniałem internet z telefonu, żeby normalnie obejrzeć serial na HBO Max. Poszło wypowiedzenie, dzwonili nagabywacze i wziąłem 1 GB/s z pakietem TV za 99 zł na czas nieokreślony. Od tamtej pory zero problemów.
  • Odpowiedz