Nie udzielam się na tagach od czasu nowego wypoku, ale #pokazrower wypada zrobić :S Orbea Orca M20iTeam Cosmic Raw Carbon (czorny posypany złotym pyłkiem ;)), rozm 49, mostek 90mm przy 172cm/82cm (przerobiona z M30iTeam - sprzedałem całą Di2 105 za drogo i kupiłem Di2 Ultegra za tanio xD).
Koła: Elite Drive DB Tył 50mm, Przód 40mm - 1320g Kierownica: PRO PLT Ergo Carbon 38cm (Reach 68cm, Drop 120cm) - najlepsza/najwygodniejsza kiera jaką miałem, a kilka już przerobiłem) Tarcze: Galfer DB102W 140/160mm Siodło: Selle Italia SLR Boost Ti316 S3 Pedały: Assioma Favero Duo Opony: Continental GP5000 AS 28C na TPU RideNow. Dodatkowe przyciski SW-RS801 schowane pod kierownicą do górnego chwytu na kierownicy :). Chaincatcher od majfrendów karbonium :D Całość to po prostu fanaberia i nuda :s "Brud" na łańcuchu i kasecie to wosk od Silca.
Waga 7.86kg tak jak na zdjęciu z pedałami, koszyczkami, licznikiem etc.
Orbea Orca M30iTeam - 12k Ultegra Di2 - 5.2k Koła - 3.9k Kiera 0.8k -105 Di2 4.2k = 17.8k, czyli tyle ile standardowa M30iTeam w Polsce na Di2 105 i ciężkich kołach xD. Mogło wyjść jeszcze taniej, ale standardowe koła i kiere zostawiam w razie czego jakby mnie naszło na sprzedaż roweru. Dlatego rowery i sprzęt warto kupować zagranico. p.s Naming Convention od Orbea to jest dobre sudoku :s. Jeżeli w nazwie jest "Team" to oznacza TYLKO i wyłącznie że rura sterowa jest karbonowa xD. Natomiast jeśli jest w nazwie "ltd" albo "pwr" to już jest inna geometria tego samego roweru xD i tak dalej :D
@uysy: Ja jak ponad 3k na moją szosę wydałem to mnie kieszeń bolała, więc lepiej żeby mnie aż tak nie wciągnęło w ten sport xD Szacuneczek za sprzęt :D
@Kolarzzwyboru: tak, jak i rowniez geo :) ofc mogłem pomieszac modele vs geo, ale chodzilo mi o to, aby ew. zwracac na to uwagę :) @PortalZeSmiesznymiObrazkami z własnego doświadczenia wiem, że 51 byłoby "ciut" za długie dla mnie.
Teoretycznie każdy bąbel dyskwalifikuje oponę, ale nie mogę nie zapytać wykopowych ekspertów. Opony nie mają nawet miesiąca, ale #!$%@?łem się w dziurę tydzień temu. (╥﹏╥) Jeździć obserwować czy na śmietnik? #opony #pytanie #motoryzacja
Nie udzielam się na tagach od czasu nowego wypoku, ale #pokazrower wypada zrobić :S
Orbea Orca M20iTeam Cosmic Raw Carbon (czorny posypany złotym pyłkiem ;)), rozm 49, mostek 90mm przy 172cm/82cm (przerobiona z M30iTeam - sprzedałem całą Di2 105 za drogo i kupiłem Di2 Ultegra za tanio xD).
Koła: Elite Drive DB Tył 50mm, Przód 40mm - 1320g
Kierownica: PRO PLT Ergo Carbon 38cm (Reach 68cm, Drop 120cm) - najlepsza/najwygodniejsza kiera jaką miałem, a kilka już przerobiłem)
Tarcze: Galfer DB102W 140/160mm
Siodło: Selle Italia SLR Boost Ti316 S3
Pedały: Assioma Favero Duo
Opony: Continental GP5000 AS 28C na TPU RideNow.
Dodatkowe przyciski SW-RS801 schowane pod kierownicą do górnego chwytu na kierownicy :).
Chaincatcher od majfrendów karbonium :D
Całość to po prostu fanaberia i nuda :s
"Brud" na łańcuchu i kasecie to wosk od Silca.
Waga 7.86kg tak jak na zdjęciu z pedałami, koszyczkami, licznikiem etc.
Orbea Orca M30iTeam - 12k
Ultegra Di2 - 5.2k
Koła - 3.9k
Kiera 0.8k
-105 Di2 4.2k
= 17.8k, czyli tyle ile standardowa M30iTeam w Polsce na Di2 105 i ciężkich kołach xD. Mogło wyjść jeszcze taniej, ale standardowe koła i kiere zostawiam w razie czego jakby mnie naszło na sprzedaż roweru. Dlatego rowery i sprzęt warto kupować zagranico.
p.s Naming Convention od Orbea to jest dobre sudoku :s. Jeżeli w nazwie jest "Team" to oznacza TYLKO i wyłącznie że rura sterowa jest karbonowa xD. Natomiast jeśli jest w nazwie "ltd" albo "pwr" to już jest inna geometria tego samego roweru xD i tak dalej :D
Śmiało mogę powiedzieć, że będzie elegancko zbierać kurz! :)
#rowerowyrownik #rower #szosa #orbea
Skrypt | Statystyki
#zgodnoscprezentowanejszosyzzasadamivelominati
@uysy: No somsiedzie hehe jak tam? Tribanik znowu pękł widelec? Hehe
@uhauha kupujesz zanim sprzedaż, simple :-)
@PortalZeSmiesznymiObrazkami z własnego doświadczenia wiem, że 51 byłoby "ciut" za długie dla mnie.