Aktywne Wpisy
PanieAreczku +90
Kopytnik_1 +60
#tinder #badoo #samotnosc #zwiazki #p0lka #blackpill #logikarozowychpaskow #przegryw #przegrywpo30tce #ciekawostki
Bardzo zachęcający opis ( ͡º ͜ʖ͡º)
Bardzo zachęcający opis ( ͡º ͜ʖ͡º)
1. #mitsubishi Lancer 2010+
2. #toyota Auris 2010-2013
3. #honda Civic Ufo 2009-2011
4. #sazda 3 2009-2013
5. #suzuki Swift Sport 2010-2013
To są roczniki które mnie interesują jbc a nie do końca lata produkcji danej generacji.
#motoryzacja
Jeśli chodzi o mnie, to żaden nie męczy, bo ich nie mam. A Sazdy to nawet nie znam. Tylko sadzę znam, ale nie wiem co to ma wspólnego
Pozdrawiam
Warunki w jakich porusza się czy stoi auta mają tak ogromny wpływ że ten sam model samochodu, jeden przerdzewieje do stopnia dziury w podłodze po 27 latach a inny po 35 dalej będzie zdrowy. duża rozbieżność. Inny model po 18 latach idzie na złom bo rdza drugi taki sam ma 25 jeździ dalej i masz aby powierzchowną rdze.
Czy w ogóle jak auta są od nowości np u mnie w firmie. jest jeszcze parę z rocznika 2010 czy 2011 i niektóre już potrafiły mieć 2x progi wymieniane, w aucie które nie ma nawet 15 lat, a w innych nawet ruda nie wychodzi.
Po prostu szukasz auta patrzysz stan blacharski i można sobie założyć że do 20 lat ma nie nie mieć
Mam niezakonserwowaną sazde 3 z 2010, kolega Lancera i Civica z tych lat i żaden nie ma problemu z korozją.
@Odmieniecc
Nie miałem nigdy problemów aby kupić 18 letnie auto bez rdzy. więc skoro się da to dlaczego mam nie kręcić nosem na takie które rdze mają?
Oczywiście po latach ta rdza zaraz wychodzi. obecnie mam dwa 24 letniego opla to jego już zaczyna mocniej chrupać i do 30 nie dociągnie, ale przy tym zawsze coś zrobię w danym roku aby to spowolnić zatrzymać. Kupiłem go jak miał 18 lat, poza jednym uszkodzeniem mechanicznym nie było na nim w ogóle rdzy. i pod spodem też była zdrowizna. teraz już nie. znajdzie się kilka miejsc które byś przebił śrubokrętem.
No i skodę która ma 23 lata. Tą kupiłem 2 lata temu i poza typowym dla vaga miejscem błotnik/próg z przodu ale tylko z jednej strony i delikatnie na rancie błotnika z tyłu też nie miał rdzy, a pod spodem to tylko powierzchowna w kilku miejscach której już nie ma. jedynie takie mocowanie tłumika w kształcie pająka muszę wymienić bo jest