Aktywne Wpisy
Czesc Mirasy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mam do was pytanie, czy zauważyliście u siebie samych/znajomych, że w momencie, w którym ludzie osiągnęli pewien poziom "stabilizacji" dla jednego to będzie 10k brutto uop, dla drugiego spłacone mieszkanie, a dla trzeciej pary to będzie np. drugie dziecko, dla każdego coś innego, pewien poziom wyhamowania? Ludzie zaczynają się uspokajać, grać w grę zwaną życiem bardziej bezpiecznie/zapobiegawczo?
Co mam na myśli: ktoś
Mam do was pytanie, czy zauważyliście u siebie samych/znajomych, że w momencie, w którym ludzie osiągnęli pewien poziom "stabilizacji" dla jednego to będzie 10k brutto uop, dla drugiego spłacone mieszkanie, a dla trzeciej pary to będzie np. drugie dziecko, dla każdego coś innego, pewien poziom wyhamowania? Ludzie zaczynają się uspokajać, grać w grę zwaną życiem bardziej bezpiecznie/zapobiegawczo?
Co mam na myśli: ktoś
czy zauważyliście w otoczeniu, że w momencie, w którym ludzie osiągnęli stabilizacje to hamują?
- tak, ludzie spowalniają, łapią stabilizację 60.5% (310)
- pół na pól, niektórzy spokój, inni nadal napierają 27.9% (143)
- nie, dziś są ludzie zachłanni, ciągle im mało 11.5% (59)
CH3j +8
Rower szosowy endurance z oponą slick 32c (Schwalbe Lugano II) czy Gravel z oponą szutrową 35c (Hutchinson Overide)?
#rower #szosa #gravel
Jakie opony na taki asfalt?"
nie dodałem w pierwszym poście, że stawiam komfort jazdy ponad wyniki
@zelgawis2: a szuter nie ubity?
Sorry, że tak rozwlekam, ale nie wiem czy da się fafnaście obrazków w jednym poście.
ten szuter z twojego obrazka chyba własnie powinien być przyjemniejszy od tego wyboistego asfaltu z mojego obrazka.
Raczej nie bardzo. Protip: trzymaj luźno kierownicę, nie zaciskaj dłoni i na ugiętych łokciach. Czasem można też poderwać dupę. Może woź taką małą pompkę, spuszczaj lekko powietrza i potem dopompujesz.
Taki asfalt jest do objechania spokojnie na 32mm + karbonowa sztyca + grubsza owijka.
35 mm to się też spokojnie zmieści do większości endurance na rynku więc jeśli jeździsz głównie na szosie to gravel nie ma sensu. Chyba że chcesz kupić na gravela na siłę to weź sobie gravela, ale to będzie zakup typu "SUV do miasta", żadnych korzyści oprócz
Gravel ze slickiem 40mm (Contact Urban).