Aktywne Wpisy
Odwiertnik +134
Hirosy trójeczka jedzonko wódeczka, czego chcieć więcej
kamil150794 +66
Dziś mija 10 lat neetowania
Nie przepracowałem ani jednego dnia i nie mam takiego zamiaru, bo...
Nie miałem życia takiego jak inni.
Przez większość podstawówki i gimnazjum musiałem siedzieć w ławce z osobami, które do dziś nie umieją pisać, ani czytać.
Dużo nie chciałem. Nie marudziłem, że nie mam matki dyrektorki, prawniczki czy lekarki. Chciałem tylko nie być traktowany przez otoczenie jak genetyczne gówno. Czy to tak wiele? Najwidoczniej.
#przegryw #neet ##!$%@?
Nie przepracowałem ani jednego dnia i nie mam takiego zamiaru, bo...
Nie miałem życia takiego jak inni.
Przez większość podstawówki i gimnazjum musiałem siedzieć w ławce z osobami, które do dziś nie umieją pisać, ani czytać.
Dużo nie chciałem. Nie marudziłem, że nie mam matki dyrektorki, prawniczki czy lekarki. Chciałem tylko nie być traktowany przez otoczenie jak genetyczne gówno. Czy to tak wiele? Najwidoczniej.
#przegryw #neet ##!$%@?
Mimo to, Tesla podejmuje ryzyko. Dlaczego? Ponieważ Tesla nie boi się zaufać światowej klasy talentom, które do niej dołączają, twierdząc "ja to zrobię" i "jestem w tym naprawdę dobry, to są moje wcześniejsze dokonania". To środowisko pracy przyciąga najlepszych, którzy chcą się wykazać.
Czy można sobie wyobrazić, aby podobny projekt został zatwierdzony przez Volkswagen czy Toyotę? Odpowiedz sobie sam.
To podejście przyciąga do Tesli najlepszych specjalistów, pragnących pokazać swoje umiejętności. To przekłada się na innowacje, a to przekłada się na ostateczny sukces.
#tesla #technologia #ciekawostki #elonmusk #samochody
A teraz zamiast atakować to co rzekomo zrobiłem, albo nie, użyj jakiegoś argumentu logicznego, który postara się wykazać błąd w tym co napisałem. Ewentualnie wróć do piaskownicy.
Tesla to marketingowa banieczka, wiec oni muszą ryzykować żeby się utrzymać, ot koniec historii przelotu... (mocno pociętego swoją drogą) przez fabrykę.
Jedyna firma, która potrafi produkować elektryki z zyskiem.
- Apple, pomimo 80mld dolarów na koncie, rezygnuje ze swojego rozwijanego przez 7 lat programu, bo to jest dla nich za trudne
- Rivian grubo pod kreską, jeszcze kilka takich kwartałów i bankróctwo
- Fisker - zaczynają właśnie przygotowania do bankructwa, zatrudnili konsultantów do tego, akcje -50% jednego dnia
- Ford - ogranicza produkcje elektryków, bo mają
Tak było, w 2020 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wiesz o czym piszesz czy nie bardzo?
Kto jeszcze inny ma pozytywne marże brutto na BEV?
Mam problem zrozumieć o co Ci chodzi.
To, co mnie zaskoczyło to to, że bumpery są wytwarzane na miejscu. Genialne rozwiązanie, bo są to dosyć duże i nieporęczne w transporcie elementy karoserii. Zastanawiam się teraz czy inne marki też mają produkcję plastikowych elementów u siebie.
Piszesz że tylko Tesla zarabia, powiedziałem że to nieprawda to później się kłócisz o ilość gotówki. W Europie teraz zarabiają wszyscy, a że Ford coś tam, to niczego nie zmienia.
@PiotrFr: Wszyscy europejscy (duzi) producenci mają dodatnie marże na sprzedawanych elektrykach?