Wpis z mikrobloga

Ten filmik to esencja sukcesu Tesli. Nie z powodu tego co i w jaki sposób przedstawia (szczena opada, BTW), ale przede wszystkim przez to, jakie ryzyko niesie jego produkcja. Operator drona swobodnie przelatuje przez całą fabrykę, a co więcej, przez wnętrza działających gigantycznych pras. Te maszyny, warte dziesiątki milionów dolarów, a w przypadku uszkodzenia mogą spowodować gigantyczne opóźnienia w produkcji i przynieść dodatkowe milionowe straty.

Mimo to, Tesla podejmuje ryzyko. Dlaczego? Ponieważ Tesla nie boi się zaufać światowej klasy talentom, które do niej dołączają, twierdząc "ja to zrobię" i "jestem w tym naprawdę dobry, to są moje wcześniejsze dokonania". To środowisko pracy przyciąga najlepszych, którzy chcą się wykazać.

Czy można sobie wyobrazić, aby podobny projekt został zatwierdzony przez Volkswagen czy Toyotę? Odpowiedz sobie sam.

To podejście przyciąga do Tesli najlepszych specjalistów, pragnących pokazać swoje umiejętności. To przekłada się na innowacje, a to przekłada się na ostateczny sukces.

#tesla #technologia #ciekawostki #elonmusk #samochody
anonimowy_programista - Ten filmik to esencja sukcesu Tesli. Nie z powodu tego co i w...
  • 16
  • Odpowiedz
@anonimowy_programista: wyciągnij kule elona z gardła zanim zaczniesz mirkować...
Tesla to marketingowa banieczka, wiec oni muszą ryzykować żeby się utrzymać, ot koniec historii przelotu... (mocno pociętego swoją drogą) przez fabrykę.
  • Odpowiedz
muszą ryzykować by się utrzymać? LOL :D

Jedyna firma, która potrafi produkować elektryki z zyskiem.

- Apple, pomimo 80mld dolarów na koncie, rezygnuje ze swojego rozwijanego przez 7 lat programu, bo to jest dla nich za trudne
- Rivian grubo pod kreską, jeszcze kilka takich kwartałów i bankróctwo
- Fisker - zaczynają właśnie przygotowania do bankructwa, zatrudnili konsultantów do tego, akcje -50% jednego dnia
- Ford - ogranicza produkcje elektryków, bo mają
anonimowy_programista - muszą ryzykować by się utrzymać? LOL :D

Jedyna firma, która ...

źródło: GCca4CVXcAAy9Se

Pobierz
  • Odpowiedz
@PiotrFr: @anonimowy_programista: Nie jedyna - jest jeszcze BYD, ale poprawcie mnie jeśli się mylę - oni mają 1300$ marży brutto (bo o niej mówimy) na samochodzie (to naprawdę niewiele), a produkują jeszcze hybrydowe (spalinowe chyba już zakończyli) co można oznaczać w teorii że na EV nie muszą mieć pozytywnej marży brutto. Nie wyszczególniają tych danych.
Kto jeszcze inny ma pozytywne marże brutto na BEV?
  • Odpowiedz
@anonimowy_programista: bardzo fajny filmik :)

To, co mnie zaskoczyło to to, że bumpery są wytwarzane na miejscu. Genialne rozwiązanie, bo są to dosyć duże i nieporęczne w transporcie elementy karoserii. Zastanawiam się teraz czy inne marki też mają produkcję plastikowych elementów u siebie.
  • Odpowiedz
@anonimowy_programista nie ma sensu dyskutować z tymi mirkami z poczatku komentarzy, pewnie pracują w jakimś januszeksie i ich umysł nie ogarnia takiej fabryki tesli. Co do samej fabryki to jestem zachwycona ilością robotów spawalniczych no i generalnie zrobotyzowania. Robi mega wrażenie zarówno cała fabryka jak i umiejętności operatora drona, szukałam go na ujęciach i nie widziałam, ciekawe jakiego miał stresa przy ujęciach z pras XD
  • Odpowiedz
@anonimowy_programista:

Mam problem zrozumieć o co Ci chodzi.


Piszesz że tylko Tesla zarabia, powiedziałem że to nieprawda to później się kłócisz o ilość gotówki. W Europie teraz zarabiają wszyscy, a że Ford coś tam, to niczego nie zmienia.
  • Odpowiedz