Aktywne Wpisy
miku555 +241
Fenomenem jest dla mnie to, że praktycznie cała polska historia i kultura napisana jest z perspektywy bogatych elit.
Co oczywiście doprowadziło do ciekawego absurdu: współczesne społeczeństwo, które w zdecydowanej większości wywodzi się z chłopstwa, identyfikuje się obecnie z własnymi oprawcami i wyzyskiwaczami.
#antykapitalizm #historia #kultura #literatura #sztuka
Co oczywiście doprowadziło do ciekawego absurdu: współczesne społeczeństwo, które w zdecydowanej większości wywodzi się z chłopstwa, identyfikuje się obecnie z własnymi oprawcami i wyzyskiwaczami.
#antykapitalizm #historia #kultura #literatura #sztuka
![miku555 - Fenomenem jest dla mnie to, że praktycznie cała polska historia i kultura n...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/26e4125d6bd1a3632b4c542d2f844aa13d732420660000f9a0224c9185d91888,w150.jpg)
źródło: XO6k9kuTURBXy9hYjhmYjlmMC0wMjQ1LTQxOTUtODVjNy05YzFjOTIyNmZhMGMuanBlZ5GVAs0EsADDw94AAaEwBQ
Pobierz![pawelczixd](https://wykop.pl/cdn/c3397992/pawelczixd_ti89PzQJYd,q60.jpg)
pawelczixd +113
Mimo to, Tesla podejmuje ryzyko. Dlaczego? Ponieważ Tesla nie boi się zaufać światowej klasy talentom, które do niej dołączają, twierdząc "ja to zrobię" i "jestem w tym naprawdę dobry, to są moje wcześniejsze dokonania". To środowisko pracy przyciąga najlepszych, którzy chcą się wykazać.
Czy można sobie wyobrazić, aby podobny projekt został zatwierdzony przez Volkswagen czy Toyotę? Odpowiedz sobie sam.
To podejście przyciąga do Tesli najlepszych specjalistów, pragnących pokazać swoje umiejętności. To przekłada się na innowacje, a to przekłada się na ostateczny sukces.
#tesla #technologia #ciekawostki #elonmusk #samochody
A teraz zamiast atakować to co rzekomo zrobiłem, albo nie, użyj jakiegoś argumentu logicznego, który postara się wykazać błąd w tym co napisałem. Ewentualnie wróć do piaskownicy.
Tesla to marketingowa banieczka, wiec oni muszą ryzykować żeby się utrzymać, ot koniec historii przelotu... (mocno pociętego swoją drogą) przez fabrykę.
Jedyna firma, która potrafi produkować elektryki z zyskiem.
- Apple, pomimo 80mld dolarów na koncie, rezygnuje ze swojego rozwijanego przez 7 lat programu, bo to jest dla nich za trudne
- Rivian grubo pod kreską, jeszcze kilka takich kwartałów i bankróctwo
- Fisker - zaczynają właśnie przygotowania do bankructwa, zatrudnili konsultantów do tego, akcje -50% jednego dnia
- Ford - ogranicza produkcje elektryków, bo mają
źródło: GCca4CVXcAAy9Se
Pobierzźródło: F-0yLYvbkAAOoTk
PobierzTak było, w 2020 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: SCR-20240315-loze
PobierzWiesz o czym piszesz czy nie bardzo?
Kto jeszcze inny ma pozytywne marże brutto na BEV?
Mam problem zrozumieć o co Ci chodzi.
To, co mnie zaskoczyło to to, że bumpery są wytwarzane na miejscu. Genialne rozwiązanie, bo są to dosyć duże i nieporęczne w transporcie elementy karoserii. Zastanawiam się teraz czy inne marki też mają produkcję plastikowych elementów u siebie.
Piszesz że tylko Tesla zarabia, powiedziałem że to nieprawda to później się kłócisz o ilość gotówki. W Europie teraz zarabiają wszyscy, a że Ford coś tam, to niczego nie zmienia.
@PiotrFr: Wszyscy europejscy (duzi) producenci mają dodatnie marże na sprzedawanych elektrykach?