Wpis z mikrobloga

Mirki - afera ! Co mam zrobić jeśli pijany gość hotelowy pomylił piętra w skutek czego wyważył mi drzwi w pokoju o godzinie 2:30 i mimo zapewnień ze strony obiektu w sprawie zwrotu kosztów dalej ich nie otrzymałem a minął już miesiąc a obiekt przestał odbierać telefony i odpisywać na wiadomości, ale gdy dzwonię z innego telefonu to odrazu odbierają aczkolwiek gdy poruszam ten temat to magicznie się rozłączają twierdząc że słaby zasięg albo wymyślając że ,,tak tak wyślemy pieniążki,,

Sprawę zgłosiłem do booking i oni jedynie dali mi 25% zwrotu czyli śmieszne pieniądze i stwierdzili że to jedyne co mogą zrobić. Nie wiem co mam dalej robić, czytam opinie o obiekcie że wiele klientów również skarży się na brak faktury i późniejszy brak kontaktu, olewanie itp tak jak w moim przypadku

Bardzo proszę o pomoc, jakąkolwiek radę/wskazówkę którą by mi pomogła chociaż o krok w tej sprawie.

Dziekuje !

#afera #booking #krakow #prawnik #policja #prawokarne #polska #hotel #hotele #podroze
123radzio - Mirki - afera ! Co mam zrobić jeśli pijany gość hotelowy pomylił piętra w...

źródło: Zdjęcie z biblioteki

Pobierz
  • 36
  • Odpowiedz
Co mam zrobić jeśli pijany gość hotelowy pomylił piętra w skutek czego wyważył mi drzwi w pokoju o godzinie 2:30 i mimo zapewnień ze strony obiektu


@123radzio: mieszkasz w hotelu? XD
  • Odpowiedz
  • 0
@Atreyu oczekuje tylko zwrotu kosztów, musiałem opuścić hotel o 3 nad ranem bo chłop drzwi wyważył, a obiekt umywa sobie ręce od zwrotu pieniedzy, byłem tam na weekend tylko
  • Odpowiedz
@123radzio: trzeba było wezwać bagiety, miałbyś notatke ze zdarzenia.
Postawa hotelu słaba, januszerska, jedyne co można na ich obrone powiedzieć to fakt że nie byli bezpośrednio sprawcą niedogodności która cie spotkała. Mimo to powinni zwrócć kase, dla zasady.

Jeżeli to jest kwota rzędu 200zł to ja bym się nad tym nie spalał. Stosunek możliwych zysków i korzyści do ilości czasu jaki na to poświęcisz nie jest korzystny.
  • Odpowiedz
  • 2
@darek-jg: gosc gdy wywazyl mi drzwi i zorientowal sie ze pomylil pokoje to uciekl z miejsca, policja przyjechala ale go nie zastala, on swoj klucz zostawil w moich drzwiach w skutek czego on na noc nie wrocil do pokoju, policja klucz zabezpieczyla, z rana gosc dostal klucz awaryjny do swojego pokoju i widzialem ze wraca wiec zadzwonilem po policje, przyjechala i spisala go przy okazji dzwoniac po karetke bo gosc z
  • Odpowiedz
  • 0
@thorgoth: oczywiscie ze powinno zwrocic kase, no jest to kwota 250 zl dokladnie, mi tylko chodzi o honor i zasady, ale jak po dobroci sie nie da to ja juz naprawde nie wiem co mam robic dalej
  • Odpowiedz
  • 0
@darek-jg: nie zwrócą, dlatego zwrocilem sie z prosba o pomoc tutaj na wykopie, aby ktokolwiek mogl mi chodziz doradzic w najmniejszym stopniu abym zrobil jakis krok do przodu z odzyskaniem moich pieniedzy
  • Odpowiedz
ale jak po dobroci sie nie da to ja juz naprawde nie wiem co mam robic dalej


@123radzio: wystawić stosowną ocene na booking, google maps oraz trip advisor.
I żyć dalej.

Gdyby to ktoś z pracowników hotelu mi te drzwi wywalił to może bym ich ścigał do skutku. A tak to nawet pracownicy hotelu są w zasadzie niczemu niewinni, zapewne janusz biznesu nie pozwolił im oddać hajsów i muszą świecić za
  • Odpowiedz
@123radzio wezwać listwonie do zwrotu, wyznaczyć termin np 7 dni, wskazać numer konta i dane. Wysłać za potwierdzeniem doręczenia. Możesz też poinformować ze jest to ostateczne przedsądowe wezwanie do zaplaty. Możesz uruchomić rzecznika konsumenta. No i pochwal sie w jakim to hotelu nocowałeś :)
  • Odpowiedz
@123radzio no wyobrażam sobie to tak, że awanturnika się pozbyto z hotelu, więc zagrożenia nie było. Raczej o 3 w nocy wolałbym zmienić pokój niż szukać nowego hotelu. Dopiero rano najwyżej.
  • Odpowiedz