Wpis z mikrobloga

Normalnie bym typa olał, ale aż sam się prosi -> https://wykop.pl/wpis/75225305/trolle-z-cpk-nie-maja-ani-chwili-przerwy-niezmienn

No więc @ihotse89 - jesteś albo przebrzydłym manipulatorem albo na takim właśnie "poziomie" jest ten twój fact-checking.

Wybierz sobie jedną z tych dwóch wersji, bo więcej nie ma.

Podałeś starą wersję warunków przetargu na audyt. Te cytaciki, które podałeś, zostały z czasem zmienione.

1 Ekspert ds. audytu spełniający łącznie poniższe wymogi:
i. posiada uprawnienia audytora wewnętrznego wymienione art. 286 ustawy z dnia 27
sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
ii. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w
przeprowadzeniu co najmniej 5 kontroli lub audytów w obszarze inwestycji
infrastrukturalnych, w tym co najmniej:
1 kontroli lub audytu w zakresie zaprojektowania, budowy lub modernizacji
portu lotniczego o wartości inwestycji co najmniej 50 mln zł netto lub
1 kontroli lub audytu w zakresie zaprojektowania, budowy lub modernizacji
odcinka linii kolejowej o wartości inwestycji co najmniej 50 mln zł netto.


zmieniono na:

1 Ekspert ds. audytu spełniający łącznie poniższe wymogi:
i. posiada uprawnienia audytora wewnętrznego wymienione art. 286 ustawy z dnia 27
sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
ii. w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w
przeprowadzeniu co najmniej 3 kontroli lub audytów w obszarze inwestycji
infrastrukturalnych w tym co najmniej jednej kontroli lub audytu w obszarze inwestycji
infrastrukturalnej o wartości inwestycji co najmniej 50 mln zł netto


Co można znaleźć tutaj -> https://portal.smartpzp.pl/cpk/public/postepowanie?postepowanie=62105774 w dokumencie PDF "Zmiana" z 15 lutego.

ej, ale mógłbyś najpierw weryfikować to co piszesz, bo brniesz i powielasz kłamstwo. "Doświadczenie kolejowe" było wymogiem udziału w postępowaniu, który został spełniony, skoro oferta została zaakceptowana. Poza spełnieniem tego zero-jedynkowego wymogu, zamawiający przewidział dodatkowe 15 pkt za dodatkowe doświadczenie - i to w tym obszarze zwycięskie konsorcjum otrzymało 0 pkt.


A tutaj jakieś bzdury o "dodatkowym doświadczeniu". Nic takiego nie było. Podstawą była cena mająca wagę 60 pkt. Reszta to była doświadczenie lotniskowe (15pkt), kolejowe (15pkt) i analiza ryzyka (10pkt). Wymóg doświadczenia kolejowego był uwzględniany tylko na początku, ale z czasem to zmieniono na ogólne dowiadczenie w "inwestycjach infrastrukturalnych" o czym już wyżej wspomniałem.

Tak, doprowadziło to do takiego absurdu, że przetarg mogło wygrać konsorcjum będące totalnymi laikami w jednej z audytowanej dziedzin. Dorzućmy do tego absurdalnie wysoki wymóg cenowy - to musiało się skończyć farsą, co też się właśnie stało.

Swoją drogą nie wiem jaki beton trzeba mieć we łbie, by z taką pewnością siebie zaprzeczać cyfrom, które się widzi tuż przed oczyma. Konsorcjum dostało 0 punktów za doświadczenie kolejowe, widnieje to jasno w tabelce, a ten się kłóci, że wcale nie i wszyscy kłamią.

Z podważania oczywistych faktów pozostał ci już tylko elipsoidalny kształt Ziemi.

PS. A bana dostałeś za chamskie odzywki, więc nie strugaj durnia po raz n-ty.

#cpk
waro - Normalnie bym typa olał, ale aż sam się prosi -> https://wykop.pl/wpis/7522530...

źródło: cpk

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 1
To jest ten troll, który nazywa innych trollami


@aei9077: Dokładnie na tej samej zasadzie cały czas nazywa Maćka Wilka "gówno-ekspertem" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@waro: Przecież on słowa prawdy nt CPK nie powiedział, za każdym razem zmienia temat i próbuje rozbić dyskusję swoim bełkotem. Teraz #!$%@? że firmy spełniły wymogi - tylko to nie jest clue wiadomości, a to że wymogi dopuszczają takie firmy krzaki i nawet przy zerowej ocenie jednego z kryteriów można ten przetarg wygrać, co nie zapewnia nawet w minimalnym stopnou jego rzetelności. To jest oczywiste dla każdego, ale o tym ani
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 4
eraz #!$%@? że firmy spełniły wymogi - tylko to nie jest clue wiadomości, a to że wymogi dopuszczają takie firmy krzaki i nawet przy zerowej ocenie jednego z kryteriów można ten przetarg wygrać, co nie zapewnia nawet w minimalnym stopnou jego rzetelności.


@willard: No wiadomka, to konsorcjum jest w pełni prawilne.

EY, Kearney i cała reszta to za to przekupione firmy, które pisały analizy pod tezę, o zerowej reputacji i wiarygodności.
  • Odpowiedz
@waro: On sprzedawał parówki na Chopena i wypowiada sie, ze ma wielka wiedzę lotnicza. Totalny zjeb xD
Jeszcze broni tych firm, którym samo CPK unieważniło przetarg. To jest opłacany przez platformę troll.
  • Odpowiedz