Aktywne Wpisy

masternodeBTC +248
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...

simpiara +85
Dla miłośników zwierzaków (albo i nie)
Mam dziś dla Was ponownie 3 vouchery Allegro po 50 zł każdy. Nie ma tu żadnych promocji stron, refów ani innych kombinacji xD
Jak wziąć udział:
Zostaw plusa pod tym wpisem (żeby było wiadomo, że bierzesz udział).
Mam dziś dla Was ponownie 3 vouchery Allegro po 50 zł każdy. Nie ma tu żadnych promocji stron, refów ani innych kombinacji xD
Jak wziąć udział:
Zostaw plusa pod tym wpisem (żeby było wiadomo, że bierzesz udział).

Zdarzyło wam się być z kobietą która dużo więcej od was zarabiała?
Jak wyglądało u was rozliczanie się u was np. za knajpy, wakacje, wspólne mieszkanie?
Zdarzyło się wam że to dziewczyna łożyła więcej na związek?
Nie czuliście się z tym źle i niemęsko?
Moja dziewczyna zarabia dużo ode mnie bo jest Software Architectem w IT, ja natomiast pracuję w branży logistycznej na stanowisku team leadera. U mnie na rękę jest 9k, u niej zarobki ponad 25k miesięcznie. Trochę ciężko jest mi iść w górę z zarobkami bo wyżej mogę być co najwyżej menadżerem ale bardzo ciężko jest o awans bo mam zaledwie rok doświadczenia w leadershipie.
Spotykamy się od roku, powoli rozmawiamy o wspólnym mieszkaniu, ale ona ma dość wysoki standard życia i obawiam się że finansowo nie uciągnę gdy np. ona chciałaby po połowie jakieś luksusowe mieszkanie wziąć. Obecnie ona za swoje mieszkanie które jest kawalerką ale w bardzo wysokim standardzie płaci prawie 5k zł na powiślu. Ona lubi chodzić po drogich knajpach, lubi też w dobrych hotelach spać na podróżach, zawsze te koszty braliśmy po połowie, ale nie ukrywam że dla mnie to był za duży wydatek. Chciałem z nią o tym porozmawiać ale boje się że to może wpłynąć negatywnie na nasz związek.
#zwiazki #rozowepaski #niebieskiepaski
─────────────────────
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: RamtamtamSi
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim
─────────────────────