Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Zdarzyło wam się być z kobietą która dużo więcej od was zarabiała?
Jak wyglądało u was rozliczanie się u was np. za knajpy, wakacje, wspólne mieszkanie?
Zdarzyło się wam że to dziewczyna łożyła więcej na związek?
Nie czuliście się z tym źle i niemęsko?

Moja dziewczyna zarabia dużo ode mnie bo jest Software Architectem w IT, ja natomiast pracuję w branży logistycznej na stanowisku team leadera. U mnie na rękę jest 9k, u niej zarobki ponad 25k miesięcznie. Trochę ciężko jest mi iść w górę z zarobkami bo wyżej mogę być co najwyżej menadżerem ale bardzo ciężko jest o awans bo mam zaledwie rok doświadczenia w leadershipie.

Spotykamy się od roku, powoli rozmawiamy o wspólnym mieszkaniu, ale ona ma dość wysoki standard życia i obawiam się że finansowo nie uciągnę gdy np. ona chciałaby po połowie jakieś luksusowe mieszkanie wziąć. Obecnie ona za swoje mieszkanie które jest kawalerką ale w bardzo wysokim standardzie płaci prawie 5k zł na powiślu. Ona lubi chodzić po drogich knajpach, lubi też w dobrych hotelach spać na podróżach, zawsze te koszty braliśmy po połowie, ale nie ukrywam że dla mnie to był za duży wydatek. Chciałem z nią o tym porozmawiać ale boje się że to może wpłynąć negatywnie na nasz związek.

#zwiazki #rozowepaski #niebieskiepaski

· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: RamtamtamSi
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

• 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: ktoś tu kiedyś proponował "eleganckie" rozwiązanie - wspólne konto i oboje wpłacacie umówiony % pensji na wszystkie wydatki, reszta na własne zachcianki
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 0
Anonim (nie OP): Są dwa rozwiązania. Ona płaci więcej, bo więcej zarabia albo dostosowujecie poziom wydatków do twoich zarobków. Ewentualnie stwierdzacie, że to nie jest wykonalne.