Wpis z mikrobloga

osobowego Radomia


@janeknocny: nie no, świetne porównanie. Żadnej szybkiej kolei, żadnej poważnej siatki dróg szybkiego ruchu, w #!$%@? dalej od Warszawy - już nie wspominając o całej zachodniej części kraju - i dużo mniejsze. No ale tak, poza tym koncepcja Warszawy-Radom (nie wiem co za ułom wpadł na tę nazwę) i CPK to jest dokładnie to samo, zero różnic.
@PfefferWerfer:

I słusznie, zawsze miał rigcz i nie bał się jechać z plebsem.


Nie ma to jak właśnie straszyć plebs czyli własnych wyborców wielką liczbą 160 mld tak jakbyśmy mieli to wydać tylko w tym roku i tylko na lotnisko xDD

Nigdy się kacapy nie nauczycie...
@chilon w Łodzi jest lotnisko z terminalem cargo i jakoś specjalnie przeładowane nie jest, wręcz puste. Czyli jak zbudujemy je 50km bliżej Warszawy to nagle ruch się zacznie?
@PfefferWerfer: Nie ma cargo, bo większość cargo w lotnictwie to nie dedykowane lotniska cargo tylko zwykłe lotniska jak Frankfurt które maja możliwości i potencjał przyjmowania wielu zwykłych szerokokadłubowych samolotów pasażerskich które te cargo przewożą pod naszymi stopami

Katowice nie generuje wystarczającego popytu na szerokokadłubowce żeby się to opłacało
Tylko w CPK głównym argumentem nie jest obsługa ruchu pasażerskiego tylko towarowego, który to niby ma zapewniać stabilne przychody z cła.


@chilon: Co tylko pokazuje jak gówniana jest to propaganda. W Polsce nie ma żadnych braków w przepustowości ruchu towarowego. Spokojnie mógłby wzrosnąć i kilkukrotnie bez rozbudowy lotnisk. Jeżeli ktoś myśli, że #!$%@? duże lotnisko i nagle zawalą nas samoloty z towarami to serio niech przemyśli swoje poglądy. Cargo jest obsługiwane
nie no, świetne porównanie. Żadnej szybkiej kolei, żadnej poważnej siatki dróg szybkiego ruchu, w #!$%@? dalej od Warszawy - już nie wspominając o całej zachodniej części kraju - i dużo mniejsze. No ale tak, poza tym koncepcja Warszawy-Radom (nie wiem co za ułom wpadł na tę nazwę) i CPK to jest dokładnie to samo, zero różnic.


@kompek: Radom to bardzo dobre porównanie bo on, przekop jak i każde inne nieopłacalne gówno
@janeknocny: To super że jesteś praktykiem, sam wiesz zatem jaki odsetek cargo lata samolotami pasażerskimi, i na jakich trasach.

Kwestia administracji jest osobną od infrastruktury - to chyba oczywiste, a jej reformowanie nie jest kwestią alternatywy a komplementarności działań, prawda?
Sikorski mógł dla dodania dramatyzmu dodać jeszcze kolejny przecinek i dwie cyfry po przecinkuxD
Typ od dyplomacji niech się zajmie dyplomacją.

btw Ważne, że bombelkom dajo 800 plus i inne socjalne xD Po co inwestować w infrastrukturexD