Wpis z mikrobloga

Chce ktoś poczytać o rynku matrymonialnym na Tajwanie?
Jak będą chętne ze 3 osoby, to zmontuję wpis o różnicach, aplikacjach, kulturze, agencjach, które swatają ludzi, o rosjankach/ukrainkach, które można sobie sprowadzić przez agencje.

Myślę, że to interesujący temat np. czemu randkuje się dopiero w związku a nie przed (na zachodzie jest odwrotnie i w Polsce chodzi się na randki przed wejściem w związek). Mogę rozwinąć też temat o małżeństwa, posiadanie dziecka, rodzina itd.

#podrywajzwykopem #randkujzwykopem #randki #azjatki #zwiazki #tinder
  • 17
  • 0
@foneswein: Po prostu nie chciałbym się produkować jak nie ma zainteresowania. Szanuję swój czas bo mam za dużo rzeczy na głowie i muszę produktywnie wykorzystywać wolny czas. Nie jestem przecież byle zielonką, która zarzuca farmazon dla plusów xD
  • 3
@LuzKtoregoBrakujePolskimChlopakom: We wpisie miałem na myśli bardziej obiektywne spojrzenie omawiając te tematy z różową albo rodowitymi chłopami. O wietnamie dużo nie powiem, Tajlandia jest zupełnie inna. Ogólnie rozgraniczyłbym randkowanie w bogatych miejscach tj. korea, japonia, tajwan od pozostałych z azji płd-wsch.
W bogatszych krajach zanikają tradycyjne wartości i rodzice zaczynają bardziej akceptować obcokrajowca, nie ma tak ogromnego parcia na szybkie małżeństwo i dzieci, tylko liczy się kariera albo znalezienie dobrego providera
  • 19
Jeszcze zarzucę ciekawy case, który może być zabawny w kontekście #przegryw szukających szarych skosńych myszek:
Tajwańczycy uważani za przegrywów, którzy są odrzucani przez tamtejsze różowe, w Polsce czują się jak w raju xD
Cieszą się powodzeniem, kręcą ich blond jasnookie polki i tajwanki nie mogą pojąć tego fenomenu, że polskie dziewczyny ich chcą.
Wniosek? Trawa jest zawsze bardziej zielona u somsiada
Tajwańczycy uważani za przegrywów, którzy są odrzucani przez tamtejsze różowe, w Polsce czują się jak w raju xD