Wpis z mikrobloga

@Adamfabiarz: Naprawdę potrzebowałeś typa z hamowni, żeby ci powiedział, że dobrze jest od czasu do czasu przegonić silnik do czerwonego pola? Chrystusie marsjański! Dobrze, że dieslem nie jeździsz ( _).

Nie no, to autentycznie takie auta powinny być zakazane do sprzedaży. Jakby to było citigo to ok, ale nie fabia, która jest dzisiaj wielka


@cwlmod: Karol, ty autentycznie nie powinieneś zabierać głosu w żadnej dyskusji na temat
missioncritical - @Adamfabiarz: Naprawdę potrzebowałeś typa z hamowni, żeby ci powied...

źródło: krolkaroldrogowyciul

Pobierz
  • Odpowiedz
@Adamfabiarz: ogólnie to przy gazie powinno być tak samo albo lepiej. Możliwy błąd pomiarowy? z kartki wygląda jakby tylko raz shamowali na benie i raz na gazie, zamiast np po 3x na tym i na tym.

W jaki sposób ustawiasz gaz, ręcznie co jakiś czas? czy włączona autoadaptacja na stałe?
  • Odpowiedz
  • 0
@r5678: Tak, było hamowane raz na tym, raz na tym, każdy taki pomiar kosztuje. Autoadaptacja + gazownik sprawdza pro-forma co 9-12 tys. km. Mój kolega sprawdzał kiedyś i też miał parę % słabiej na gazie. Margines błędu pomiarowego to 0.5%, ale przy tych wartościach praktycznie dwucyfrowych to bardziej do 0.1%.
  • Odpowiedz
Tak, było hamowane raz na tym, raz na tym, każdy taki pomiar kosztuje.


@Adamfabiarz: nawet nie wiedziałem.. bez sensu trochę. Przecież żeby w ogóle mówić o jakimś wiarygodnym pomiarze to w tej samej cenie powinny być 3x próby i średnia i tym powinien być jednorazowy pomiar.

Autoadaptacja + gazownik sprawdza

a jaka? po czasie wtrysków czy po korektach paliwowych? jaki filtr lotny używasz? papier, włókno, bulpren?
  • Odpowiedz
  • 0
@r5678: Po CL po wąskopasmowej sądzie lambda odwzorowując to co na benzynie. A auto praktycznie przez 100% chodzi sobie w CL. Filtry dobrej jakości. Więcej szczegółów nie powiem, gazownik się tym zajmuje, nie ja.
  • Odpowiedz