Lada dzień startuje ze sklepem Internetowym, planuje do asortymentu dorzucic mystery boxy o różnych wartościach i różnej kategorii. Doskonale wiemy że jest takie coś jak 14 dni na zwrot przy zakupach Internetowych ale czy dotyczy ono również takich rzeczy jak Mystery Box ? Jak prawo ma się do takich produktów ? Jak uchronić się przed zwrotami takich rzeczy ? Z góry dziękuję za odpowiedź
@vieveble: możesz raz wcisnąć klientowi badziew i zarobisz na nim ale więcej do Ciebie nie wróci Możesz też wrzucić do boxa fajne rzeczy - zmniejszysz swoją marże ale zyskasz stałego klienta który dostarczy Ci jeszcze więcej gotówki a on sam będzie zadowolony. Wszystko zależy od tego czy ktoś się chce bawić w sklep czy prowadzić sklep
@brakloginuf zrzeczenie się prawa dotyczy wykonywania usług. Zakupy personalizowane nie wymagają zrzeczenia się prawa, ale mystery box z definicji nie jest personalizowany
To ty się #!$%@? między wódkę, a zakąskę xD bo ja z tobą w ogóle nie rozmawiałem, a z userem wyżej o tym, że użytkownik nie może zrzec się swoich praw.
@Pietrek96: Rozumiem twoje obawy, ale jako klient poważnie zastanowiłbym się kilka razy, czy kupić pudełko, jeśli nie będę mógł go zwrócić. Obawiałbym się, że to będą same badziewia.
@Pietrek96 nie wywiniesz się. nawet kiedyś Kinder niespodzianki miały duże problemy z prawem unii europejskiej bo ludzie kupowali coś czego nie wiedzieli co jest w środku
@Pietrek96 a jaką usługę świadczysz, że chcesz zastosować wyłączenie odstąpienia od umowy na tej podstawie?
jedyna możliwość to zawarcie w boxie produktów opisanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta który ktoś wcześniej przytoczył.
I tak jak ktoś wcześniej wspomniał, nie januszuj, bo jak uokik na Ciebie wsiądzie za stosowanie klauzul niedozwolonych to będziesz żałował że nie chciałeś przyjmować zwrotów xD
Doskonale wiemy że jest takie coś jak 14 dni na zwrot przy zakupach Internetowych ale czy dotyczy ono również takich rzeczy jak Mystery Box ?
Jak prawo ma się do takich produktów ?
Jak uchronić się przed zwrotami takich rzeczy ?
Z góry dziękuję za odpowiedź
#prawo #handel #sklepyinternetowe #biznes #przepisy
Użytkownik nie może zbyć się swojego prawa.
Możesz też wrzucić do boxa fajne rzeczy - zmniejszysz swoją marże ale zyskasz stałego klienta który dostarczy Ci jeszcze więcej gotówki a on sam będzie zadowolony.
Wszystko zależy od tego czy ktoś się chce bawić w sklep czy prowadzić sklep
Nie może.
I gdzie tam jest, że klient rezygnuje z prawa do zwrotu?
Klient został poinformowany że po wykonaniu usługi traci prawo do odstąpienia od umowy
To ty się #!$%@? między wódkę, a zakąskę xD bo ja z tobą w ogóle nie rozmawiałem, a z userem wyżej o tym, że użytkownik nie może zrzec się swoich praw.
Komentarz usunięty przez autora
jedyna możliwość to zawarcie w boxie produktów opisanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta który ktoś wcześniej przytoczył.
I tak jak ktoś wcześniej wspomniał, nie januszuj, bo jak uokik na Ciebie wsiądzie za stosowanie klauzul niedozwolonych to będziesz żałował że nie chciałeś przyjmować zwrotów xD