Wpis z mikrobloga

Lada dzień startuje ze sklepem Internetowym, planuje do asortymentu dorzucic mystery boxy o różnych wartościach i różnej kategorii.
Doskonale wiemy że jest takie coś jak 14 dni na zwrot przy zakupach Internetowych ale czy dotyczy ono również takich rzeczy jak Mystery Box ?
Jak prawo ma się do takich produktów ?
Jak uchronić się przed zwrotami takich rzeczy ?
Z góry dziękuję za odpowiedź

#prawo #handel #sklepyinternetowe #biznes #przepisy
  • 72
  • Odpowiedz
@Pietrek96:

Klient został poinformowany że po wykonaniu usługi traci prawo do odstąpienia od umowy


Raczej ty przeczytaj jeszcze to jedno zdanie które sam cytujesz. Mysterbox to nie usługa.
  • Odpowiedz
@____yyyy polecam przeczytać definicję usługi. To co opisujesz na 99% procent jest zapisane na liście klauzul abuzywnych, a jeśli nie, to za chwilę będzie jak ktoś to zgłosi, bo to zwykłe omijanie prawa
  • Odpowiedz
@Pietrek96 ale co Ci szkodzi, że zwróci? Jak rozpakuje boxa i mu się zawartość nie spodoba to po prostu odeślę a Ty, chcąc nie chcąc, musisz spakować to jeszcze raz i opylic po raz drugi. Takie ryzyko. Rób fajne boxy to nie będziesz miał zwrotów.
  • Odpowiedz
  • 1
@Pietrek96 jak na moje to nie można robić zwrotów rzeczy spersonalizowanych, wykonanych na specjalne zamówię pod konkretnego klienta. Np. pudełko gdzie klient wybiera jakiego ma być koloru i jakie ma mieć spersonalizowane napisy. I teraz pytanie czy jakbyś sprzedawał spersonalizowane pudełka o różnych zawartościach to jak by to było interpretowane? Nie wiem, podrzucam pomysł do skonsultowania z jakimś radcą prawnym.
  • Odpowiedz
@Pietrek96: dodawaj do mystery boxow majty, niekoniecznie swoje chyba że czujesz taką potrzebę, rozpakowana bielizna z oryginalnego opakowania nie podlega zwrotowi a może stanowić nierozdzielną część mystery boxa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz