Wpis z mikrobloga

Lada dzień startuje ze sklepem Internetowym, planuje do asortymentu dorzucic mystery boxy o różnych wartościach i różnej kategorii.
Doskonale wiemy że jest takie coś jak 14 dni na zwrot przy zakupach Internetowych ale czy dotyczy ono również takich rzeczy jak Mystery Box ?
Jak prawo ma się do takich produktów ?
Jak uchronić się przed zwrotami takich rzeczy ?
Z góry dziękuję za odpowiedź

#prawo #handel #sklepyinternetowe #biznes #przepisy
  • 72
  • Odpowiedz
  • 9
@vieveble: możesz raz wcisnąć klientowi badziew i zarobisz na nim ale więcej do Ciebie nie wróci
Możesz też wrzucić do boxa fajne rzeczy - zmniejszysz swoją marże ale zyskasz stałego klienta który dostarczy Ci jeszcze więcej gotówki a on sam będzie zadowolony.
Wszystko zależy od tego czy ktoś się chce bawić w sklep czy prowadzić sklep
  • Odpowiedz
  • 218
@brakloginuf zrzeczenie się prawa dotyczy wykonywania usług. Zakupy personalizowane nie wymagają zrzeczenia się prawa, ale mystery box z definicji nie jest personalizowany
  • Odpowiedz
  • 16
@Pietrek96:

To ty się #!$%@? między wódkę, a zakąskę xD bo ja z tobą w ogóle nie rozmawiałem, a z userem wyżej o tym, że użytkownik nie może zrzec się swoich praw.
  • Odpowiedz
@Pietrek96: Rozumiem twoje obawy, ale jako klient poważnie zastanowiłbym się kilka razy, czy kupić pudełko, jeśli nie będę mógł go zwrócić. Obawiałbym się, że to będą same badziewia.
  • Odpowiedz
  • 0
@Pietrek96 nie wywiniesz się. nawet kiedyś Kinder niespodzianki miały duże problemy z prawem unii europejskiej bo ludzie kupowali coś czego nie wiedzieli co jest w środku
  • Odpowiedz
@Pietrek96 a jaką usługę świadczysz, że chcesz zastosować wyłączenie odstąpienia od umowy na tej podstawie?

jedyna możliwość to zawarcie w boxie produktów opisanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta który ktoś wcześniej przytoczył.

I tak jak ktoś wcześniej wspomniał, nie januszuj, bo jak uokik na Ciebie wsiądzie za stosowanie klauzul niedozwolonych to będziesz żałował że nie chciałeś przyjmować zwrotów xD
  • Odpowiedz