Wpis z mikrobloga

@Janusz_Conway: Czyli analizy które zostały zrobione przez taki EY to są kompletnie do dupy? Argumenty które pojawiają się za tą inwestycją są złe?

Jaki po audycie stwierdzą, że projekt jest ok to już go będzie można robić czy nie?

Widzę argumenty za, widzę przeciw. Natomiast sprowadzanie to do tego, że skoro to projekt PiS-u to na pewno jest zły to straszne spłycanie tego tematu.
@PomidorovaLova: Mówię stricte o CPK, a nie o każdym projekcie PiS-u. Robili wały. Robili przekręty i powinno się zrobić audyty i im dowalić tutaj nie zmieniam zdania. Natomiast jest takie powiedzenie. Nawet zepsuty zegar 2 x dziennie pokazuje dobrze godzinę. Tutaj zwyczajnie uważam, że możemy mieć przypadek właśnie z tą sytuacją.

Z tych pisowskich projektów na pewno dobrze ocenionych:
100 obwodnic dla mniejszych miast z tego co pamiętam to był ich
@sidhellfire: No i w tym linku który podałeś:

Raport EY zawiera oszacowanie potencjalnych wpływów z cła i VAT do budżetu państwa do 2060 roku. Oszacowanie to bazuje na udostępnionych przez CPK prognozach wzrostu ruchu lotniczego cargo, przygotowanych przez Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych (IATA).

Szacunki EY opierały się również na innych źródłach danych, jak: baza Krajowej Administracji Skarbowej, dane urzędów statystycznych i instytucji międzynarodowych, prognozy Oxford Economics i baza danych GTAP.


To
@Darth_Gohan no tak, jak się nie liczy kosztów to każda inwestycja jest w pytkę. Wybudujmy przy okazji Polską dzielnicę na Manhattanie będzie w #!$%@? hajsu z najmu. I jeszcze ja bym jebnął jakiś duży przekop, że byśmy tonęli w bursztynach. Dobrze, że z Izerą to czekamy na tani prąd z atomu.

Audyty są konieczne, bo przy tych bezmyślnych megalomanach jest wysoce prawdopodobne że CPK w tej postaci (wielkiego misia) to faktycznie pomyłka.