Wpis z mikrobloga

Jak @mBank @ZespolmBanku traktuje klientów i ich pracujące psy!

Przebywając na urlopie, chciałem zrobić przelewy online - przed 10 - ludzka rzecz.
Po zalogowaniu i wprowadzeniu danych przelewy, wyskakuje tajemniczy komunikat -
Nieistniejacy rachunek Twój lub odbiorcy, próba do kolejnego odbiorcy - to samo.
Szybki telefon (16 min oczekiwania) na infolinię - Pana konto zostało zablokowane! Ktoś probował się przez telefon zalogować, musi się Pan udać do najzliżejszej placówki Mbank, z dwoma dokumentami i zdejmiemy blokadę. Myślę ludzki błąd, trzeba prawe wyjaśnić, szybka organizacja transportu, wszak najbliższy mbank jest ponad godzinę drogi, pies przewodnik który mi towarzyszy pod pachę, dzięki życzliwości ludzkiej jesteśmy w drodze.
Po dojechaniu, Pani dyrektor prosi o opuszczenie placówki bądź okazanie certyfikatu psa przewodnika lub założenie kagańca - tłumacze grzecznie, ze w pośpiechu nie zabrałem, tak jak książeczki zdrowia czy jego paszportu. Tłumacze że towarzyszy mi praktycznie 24h na dobę, nie ruszam się bez niego, bywamy w najlepszych hotelach, restauracjach, i nigdy nikt mnie o to nie prosił - PAni stwierdza żeby poczekał na zewnątrz 10 min, i jak się zwolni miejsce to wszedł do konsultanta. Mija 10 min, widzę naradę w środku, wchodzę - Pani mnie informuje, że pies musi poczekać na zewnątrz, w pracownik recepcji łamaną polszczyzną cytuje mi ustawę o psach rehabilitacyjnych ???

Trudno, przelewy trzeba zrobić, bo też pies nie będzie miał za co jeść, 40 min czekania mojego przyjaciela przy -7 st na zewnątrz, żeby usłyszeć lakoniczną informacje - w ciągu 3 dni ktoś się zajmie pana sprawa - do tego czasu nie ma pan dostępu do swoich pieniędzy.

Telefon w drodze powrotnej na infolinię, pani mówi, że rozumie ale nie ma jak pomóc, namawia do złożenia reklamacji i wystąpienia o rękopensate.

Nie będę składał reklamacji - rozumiem, że mbank jest dla w pełni zdrowych ludzi, którzy posiadają zapasowe konta w innych bankach. Wykończy się sam.

#mbank #banki #zalesie #afera #wykopefekt
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@wykopanygad: Bank, który kiedyś reklamował się tym, że wszystko załatwisz u nich przez internet, a gówno się dało załatwić. Podawałeś poprawne dane i zawsze były złe, więc już 10 lat temu ewakuowałem się z tego banku, bo koniec końców trzeba było iść do placówki banku.
  • Odpowiedz