Wpis z mikrobloga

via Android
  • 0
@WybuchowyCzajnik musi mieć skoro tak robią. Marketing nie jest do przekonywania przekonanych, ja lego lubię i kupię je niezależnie czy będzie je reklamowała Iga, papież czy Zenek Martyniuk.

Za to ludzie spoza świata lego zobaczą swojego idola który reklamuje produkt i później przy półce w sklepie coś tam zaświeci im w głowie.

Pamiętasz jak Messi reklamował Laysy? Przecież to kosztowało miliony $. A jednak musiało im się opłacać ( ͡° ͜
via Android
  • 0
@WybuchowyCzajnik poza tym jest jeszcze jeden ważny aspekt. Zupełnie inaczej wygląda marketing na rynku konkurencyjnym a inaczej na rynku monopolisty. A lego ma w zasadzie (wyłączając promil ludzi wtajemniczonych i zaangażowanych) monopol na klocki.

Takie produkty reklamuje się budując wokół marki pozytywne środowisko i rozszerza się je na różne kręgi zainteresowań.